چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

مربی مقدونیه بسکتبال جای اوگنی

تیم بسکتبال جوانان 2022 که بیش از یک سال زیر نظر اوگنی سورین گزینش و تمرین کرده بود با استخدام پانچه ملووسکی از کشور مقدونیه تمرینات حرفه ای تری را پی گرفته است.

صفر تا صد حمایت مادی و معنوی این تیم بر عهده باشگاه کاله مازندران است، هرچند که فدراسیون بسکتبال تاکنون درباره این پشتیبانی کم نظیر حرف نزده است اما در روزگاری که همه دنبال خودنمایی و استفاده از پلکان های ترقی توسط ورزش هستند بهمن سلیمانی مدیرعامل باشگاه کاله در نشستی با داوری رئیس فدراسیون بسکتبال درباره تداوم همکاری و حمایت در سال 2024 تبادل نظر کرده است.

مهندس جواد فانی قائم مقام باشگاه کاله در اینباره به البرز ورزشی گفت: هدف تیم جوانان شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا جهت کسب سهمیه جام جهان است. این رقابت ها تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.

بازیکنان این تیم را از بین 600 نفر در سراسر کشور گزینش کرده این و در سال جاری نیز تعداد بازیکنان به 16 نفر رسیده است و در قالب یک تیم در لیگ یک بازی می کنند. بازیکنان تیم جوانان 2024 در یک پانسیون زیرنظر باشگاه زندگی می کنند برای آنها معلم زبان گرفته ایم و دانش آموزان را در مدارس شهر ثبت نام کرده ایم.

نگاه باشگاه به بسکتبال و والیبال نگاهی ملی و حمایتی است تنها انتظار این است که مسئولان فدراسیون در نشست های خود حق مطلب را در مورد سرمایه گذاری باشگاه کاله ادا کنند.

گفت و گو: ج - دوستدار