پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
قهرمانی با دستفروشی

عجایب ورزش قهرمانی ما

رضا عباسی قهرمان وزن ۶۷ کیلوی کشتی فرنگی که به مسابقات رنکینگ‌دار زاگرب اعزام شد و موفق شد نایب قهرمان مسابقات زاگرب کرواسی شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: گفت: بعد از آنکه قهرمان کشور شدم، قرار شد به مسابقات کرواسی برویم تا فرد برتر عازم مسابقات قهرمانی آسیا شود.

وی که مدتی طولانی از کشتی فاصله گرفته بود دلیل آن را چنین عنوان کرد: به هرحال میدان به من داده نشد، اتفاقاتی هم برایم افتاد که گفتنش زیاد خوب نیست دلیل عمده این دوری شرایط زندگی‌ام بود که یک مقدار سخت شده بود.

این کشتی‌گیر ۲۵ ساله کرجی که در این چند سال با دست فروشی زندگیم را گذراندم چرا که من کار را عار نمی‌دانم در این چند سال کار کردم و زندگی‌ را سپری کردم دست فروشی کردم اما هیچ وقت به کسی رو نینداختم. هر سال اردو می‌آمدم آسیایی جوانان هم رفتم ولی کسی نمی‌دانست کارم و زندگی‌ام چطور چگونه می گذرد.

عباسی درباره اینکه چه شد دوباره تصمیم گرفت با قدرت به کشتی برگردد گفت: همه چیز را کنار گذاشته بودم ولی به خودم گفتم یک سال سختی بکشم و نتیجه‌اش را ببینم مدام به خودم می گفتم تو می‌توانی با ۱۰ هزار تومان هم زندگی کنی برای همین تصمیم گرفتم یک سال همه فکر و ذکرم کشتی باشد تا به هدفم برسم که قهرمان کشور شدم و به عضویت تیم ملی کشتی فرنگی بزگسالان اعزامی به مسابقات تورنمنت زاگرب کرواسی شوم.

در ضمن من قبلاً هم قهرمان کشور شده بودم و در جام تختی به میثم دلخانی باخته و دوم شده بودم : عباسی در آخر صحبت هایش گفت همیشه دعای پدر و مادر پشت سر من بوده درست مثل روزی که از اردو رفتم خانه تا از خانواده خودم خدا حافظی کنم از خانه که می خواستم بیرون بیایم پدرم بالای پله‌ها ایستاده بود. مادرم گفت می‌دانم اول می‌شوی و به ما خبر خوش می‌دهی مادرم باور داشت که من قهرمان می‌شوم