چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

چه عضوی به درد آورد...

چه عضوی به درد آورد روزگار – دگر عضو ها را نماند قرار

بخشی از جامعه ورزش ایران از روز ها آغازین زلزله مهیب خوی به یاری شهروندان این دیار شجاعان آذربایجان ایران شتافته اند که حضور شهربانی منصوریان قهرمان ووشو جهان با کمک های قابل توجه در این شهر یک نمونه بارز از اهتمام قهرمانان پهلوان صفت ورزش کشور بوده.

دیروز نیز جمعی از هنرمندان و ورزشکاران کشورمان در قالب مسابقه ای نمادین و خیرخواهانه در ورزشگاه شهید مرغوب کار تهران به میدان رفتند تا عواید این بازی نوع دوستانه را به مردم گرامی خوی هدیه بدهند.

در یک سوی میدان بازیکنان منتخب سال جام جهانی 98 همانند خداد عزیزی، محمد خاکپور، نیکبخت واحدی و... و در سوی دیگر هنرمندانی همانند بهنام بانی، فرزاد فرزین، اشوان، حامد برادران، امیر مقاره، احسان علیخانی و... مسابقه، بازی توپ را وسیله ای برای جلب افکار عمومی در جهت امدادرسانی به هموطنان عزیزمان قرار داده اند.

این مسابقه را سه بر صفر تیم منتخب 98 برنده شد اما از نگاه ما همه برنده بودند چرا که در جهت تحقق شعر شاعر بلند مرتبه پارسی زبان سعدی اقدام کرده اند.

چه عضوی به درد آورد روزگار – دگر عضو ها را نماند قرار...             

انتظار داریم که ورزشکاران و هنرمندان واقعی و ملی مردم نیز به تاسی از اقدام یاد شده آستین همت را بالا بزنند و جبران مافات بکنند.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی