چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

قهرمانان فوتسال جشنواره سراسری راه آهن کشور

سیزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی سراسری راه آهن کل کشور در چند رشته ورزشی در بهمن ماه سال‌جاری با حضور ورزشکاران اداره کل نواحی راه آهن کشور به میزبانی اداره کل شمال یک و در منطقه خزر آباد ساری (مجتمع رفاهی پارمیس) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در بخش فوتسال رقابت ها، با حضور 24تبم در 8گروه سه تیمی بازی‌ها انجام پذیرفت که با صعود 2 تیم از هر گروه 16تیم به مرحله 1/8راه یافته که بازی‌های این مرحله به صورت حذفی برگزار و 8 تیم به مرحله بعد راه یافتند.

در این مرحله نیز با برگزاری بازی به صورت حذفی چهار تیم پلیس راه آهن ،اداره کل راه آهن تهران، اداره کل راه آهن خراسان و اداره کل جنوب شرق، برگزار کننده بازی‌های نیمه نهایی بودند که در این مرحله تیم پلیس راه آهن و اداره کل راه آهن تهران با برتری مقابل تیم‌های خراسان و جنوب شرق به بازی فینال راه پیدا کرده و در پایان اداره کل راه آهن تهران مقام اول پلیس راه آهن مقام دوم و اداره کل جنوب شرق مقام سوم را برگزار کردند.

معرفی تیم دوم مسابقات فوتسال سیزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی راه آهن به مناسبت دهه فجر

تیم اول تهران  با مربیگری: محمدرضا محمودی

1. مجید کاظم زاده

2. مسعود محمد علی پور

3. مسعود مردانی

4. محمد سلطانی

5. محمدرضا حسین زاده

6. سیاوش رضایی

7. احمد غفاری

8.فرهاد خوشبخت

9.محمد رضا محمودی

تیم دوم پلیس راه آهن با مربیگری: یعقوب محسن تبار
1. امید سراج

2. ابوذر نادری فر

3. احمد زمانی

4. سعید سبزپوش

5. مهدی قربانی

6. حسین مسعودی

7. علی خان بد بینی

8. یاسین صیفی زاده

9.یعقوب محسن تبار
 

یعقوب محسن تبار که از مربیان فعال و پرتلاش فوتسال راه آهن و کشو برگزار می شود در گفت و گو با البرز ورزشی اضهار داشت: برگزاری این مسابقات برای ایجاد انگیزه بین بازیکنان  همراهی و همدلی کارکنان راه آهن بسیار تاثیرگذار بوده است و نوید داده است که می توان شور و شوق زیادی را در ورزش راه آهن به وجود آورد.

وی افزود: قرار است از بین بازیکنان شرکت کننده در مسابقه ها یک تیم منتخب تشکیل شود.