پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
بایکوت پلی آف!

باخت فنی برای ارومیه و گنبد؟

امروز همزمان با بر گزاری دیدار های پلی آف لیگ برتر که با شرکت هشت تیم آغاز می شود.

قرار است چهار تیم قعر جدولی مس رفسنجان، سایپا، شهردای گنبد و ارومیه در خانه والیبال تهران انجام شود ولی گنبد و ارومیه از سفر به پایتخت خود داری کرده اند مدیران عامل این دو باشگاه مناطق والیبال خیز مدعی اند که بحث پلی آف به طور مستند و مکتوب برای باشگاه ها تعیین نشده بود.

از سوی دیگر چرا تیمی که مثلاً ده پیروزی دارد باید مقابل تیمی که پنج برد هم ندارد مورد محک قرار گیرد؟ ارومیه و گنبد به عنوان دو قطب بزرگ والیبال کشور اعتقاد دارند که فدراسیون والیبال باید خامی آنها باشد، اما این کشمکش و اختلاف نظر به کجا خواهد رسید، معلوم ‌نبست.

دکتر ترابی رئیس سازمان لیگ به البرز ورزش گفت: امروز پروتکل مربوط به انجام بازی دو تیم را برگزار خواهند کرد و چنانچه تیمی حاضر نباشد باخت فنی خواهد گرفت.

توحید نوری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در این باره گفت: مکاتبانی صورت داده ایم و نمایندگان دو منطقه با رئیس فدراسیون وارد گفت و گو شده اند و آقای داورزنی هم تاکیید کرده اند که در این باره با درایت تصمیم خواهند گرفت.

نوری اضافه کرد: لیگ بدون حضور گنبد و ارومیه که قطب های اصلی این ورزش هستند ارزشی نخواهد داشت و امیدواریم که سازمان لیگ و هیات رئیسه فدراسیون که بنا را بر تقویت و توسعه استان های والیبال خیز گذاشته اند افکار عمومی آذربایجان غربی و استان گلستان را مدنظر قرار دهند.
گزارش: جمشید حمیدی