پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

سپاهان با پرسپولیس، استقلال با ملوان

رقابت های جام حذفی به نقطه جوش خود راه یافته است.

گذشته از بازی گلگهر با فولاد که در زمان دیگری برگزار خواهد شد، باید به دو بازی نفس گیر نگاه ویژه داشت. سپاهان با پرسپولیس یک بازی ویژه خواهد بود.

این دیدار در ورزشگاه نقش جهان انجام خواهد شد، پرسپولیس در شرایطی به اصفهان سفر خواهد کرد که ترابی را به مجموعه تیمی خود اضافه کرده است. آل کثیر و پریرا نیز در ترکیب تیم یحیی نیز دیده می شوند و در خط میانی نیزسرلک واسد بیگی و حتی عالیشاه وعمری وجود خواهند داشت.

تغییری که در روند حرکتی تیم یحیی دیده شده است، قرار گرفتن عمری به عنوان مهاجم سایه در پشت سر مهاجمان که از بین پریرا، شیخ دیاباته و یا آل کثیر خواهند بود.

از سروش رفیعی و ترابی و وحید امیری نباید غافل ماند که در تفکرات گل محمدی در چیدمان تیم مدنظر قرار دارند. گل محمدی گذشته از تاکتیک تیمی اش، برای بستن کانال های کناری که عمدتا نبض حرکتی تیم سپاهان را شکل می دهد برنامه ویژه دارد. در این حالت در راه تغذیه مقانلو در جهت ارسال ها، سپاهان به مشکل خواهد رسید.

اما استقلال در تهران میزبان ملوان است، ملوان با مازیار زارع خوب بازی می کند و در گردش توپ با ضریب بالا عمل می کند اما ضعف عمده اش در نواختن ضربات نهایی است که ملوان را حقش دور می سازد. قطعا این بازی هم شرایط ویژه خود را همراه خواهد داشت، گرچه ساپینتون باید از روی سکو ها تیمش را هدایت کند.

گزارش: اکبر عزیزی