چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

قلعه نوعی در اندیشه شکار جام حذفی است

از آنجا که رقابت های جام حذفی به مراحل حساس خود راه یافته، اکنون بر تعداد شکارچیان این جام و مدعیان قهرمانی افزوده شده است.

ز جمله کسانی که برای شکار این جام تدارک فراوان دیده، امیر قلعه نوعی به همراه تیم گلگهر سیرجان است. قلعه نوعی به تیمش، دل بسته است و قطعا در این مسیر باید به او توجه داشت. توانایی و شایستگی این مربی صاحب کلاس می تواند بخشی از آرزوهای باشگاه گلگهر را تحقق بخشد، زیرا قلعه نوعی در این مدت و تا به امروز ثابت کرده است که از مربیان خاص فوتبال داخلی کشورمان به شمار می آید که عملکرد مثبتی از خود به یادگار گذاشته است.

از دیگر مدعیان باید به نگاه ویژه مورایس مربی تیم سپاهان چشم دوخت، مورایس در سپاهان تحول بزرگی را ایجاد کرده است، سرعت بالا در دواندن توپ و تاکتیک های متنوع و اشتهای پایان ناپذیر مهاجمان این تیم در هر بازی برای رسیدن به گل، حکایت از آن دارد که سپاهان از شکار جام ها در فوتبال داخلی غافل نیست.

به این نگاه باید به تدابیر دو تیم پرسپولیس و استقلال توجه داشت که آنها به فکر شکار جام حذفی و کسب سهمیه آسیایی از آوردگاه فوتبال داخلی، خصوصا جام حذفی هستند که این موارد موجب شده تا جام حذفی بر خلاف دوره های قبل، تعریف ویژه ای پیدا کند.

گزارش: حسن امامقلی