چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال

بازار اخبار حاشیه ای فوتبال همچنان داغ است، در این صدور احکام گوناگون از سوی کمیته اخلاق و کمیته انضباطی بر شدت مسائل حاشیه ای و یا اخبار پشت پرده فوتبال افزوده است که به چند نمونه از آن اشاره می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* ساپینتو سرمربی استقلال که روز جمعه از پرتغال به تهران بازگشت، در بد ورود در اظهارات تند مدیریت باشگاه را در خصوص صدور احکام انضباطی نشانه رفت و گفت شما با تیم حقوقی تان چرا بیکار مانده اید؟
تا کی باید در برابر این احکام سکوت کرد.
* باشگاه نفت مسجد سلیمان استعفای رضا عنایتی از مربیگری این تیم را تکذیب کرد و آن شینطت برخی ها دانست که روابط حسنه ای با مطبوعات داشته و قصد بر هم زدن تمرکز را در تیم ما دارند.
* باشگاه استقلال تصمیم دارد در برابر رفتار آمانوف که این باشگاه را بدجوری دور زده است شکایت کند اما اقدام آنها اندکی دیر شده است، زیرا آمانوف حاضر نیست در برابر بد رفتاری استقلالی ها که با او داشتند، کوتاه آمده و با آنها به توافق برسد.
* امید روانخواه بازیکن سابق تیم استقلال که قبل از حضور ساپینتو در استقلال از کاندیدا های در اختیار گرفتن سکان تیم استقلال بود به عنوان سرمربی تیم فوتبال دانشجویان برگزیده شد.
* پریرا مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس که در اولین حضورش در پرسپولیس نتوانست انتظارات هواداران را بر آورده سازد در پیامی برای هواداران نوشت، روز های خوب در راه است و با هم آن روز ها را جشن خواهیم گرفت.
* باتوجه به خارج نشدن نام آمانوف از لیست تیم استقلال و پرونده باز طلب استراماچونی از باشگاه استقلال، این باشگاه فعلا نمی تواند بازیکنان داخلی و خارجی را به لیست خود اضافه کند. از این رو استقلال در نیم فصل نتوانست بازیکن جدیدی را خریداری کند.
* کانون مربیان فوتبال ایران در ارتباط با سخنان اخیر ساپینتو واکنش نشان داد و صحبت های این مربی را به نوعی توهین به مربیان ایرانی و فوتبال ایران دانست، این کانون از باشگاه استقلال خواست به جای تهیه لایحه دفاعیه از این مربی، بر میزان کنترل رفتاری و گفتاری این مربی اقدام کند.
* باشگاه استقلال در صدد است تا با ارسال شکوائیه ای به کمیته اخلاق، با توجه به اظهارات وبرخورد مجتبی حسینی مربی تیم فوتبال پیکان، اورا با محرومیت سنگین مواجه سازد.

* شنیده ایم، یک ایرانی قصد دارد تا باشگاه تاتنهام را خریداری کند، این ایرانی گفته است در صورت خرید مالکیت باشگاه تاتنهام، اقدام بعدی خرید مهدی طارمی از باشگاه پورتو پرتغال خواند بود.
* باشگاه گلگهر سیرجان، انتقال امیر قلعه نوعی را به تیم ملی تکذیب کرد و یادآور شد قلعه نوعی در گلگهر ماندگار است و براساس برنامه ریزی بلند مدت این مربی به دنبال برآورده ساختن اهداف نهایی خود هستیم.
* پرونده پرتاب گلوگه های برفی که در پایان بازی پرسپولیس با هوادار از سوی تماشاگران پرسپولیس صورت گرفت در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفت، این احتمال وجود دارد که تیم پرسپولیس در بازی با نفت مسجد سلیمان از داشتن تماشاگر محروم شود.

گزارش: علی رضا امینی