پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اعمال سلیقه، یا تحمیل عقیده؛

تشخیص من در آوردی...

مشکلات عدیده و بی مبالاتی در وزارت ورزش کم بود که دیروز پولادگر با دستور و تشخیص خلق الساعه و من درآوردی از حضور خبرنگاران و عکاسان در مجمع انتخاباتی دوچرخه سواری ممانعت به عمل آورد.

این گونه تصمیمات شتابزده و معطل نگه داشتن همکاران رسانه ای با هیچ منطق و معیاری منطبق نیست. اگر بنا بود در جلسه ابتدایی موضوعات و مسائل مدیریتی دوچرخه سواری مطرح و اعضا نقطه نظرات تصمیم ساز خود را بیان کنند، جا داشت روز قبل این موضوع رسانه ای می شد و مراتب به اطلاع خبرنگاران و عکاسان می رسید تا آنها ساعت ها معطل پشت درهای بسته نمانند!!

کاش همکاران رسانه در اعتراض به این تصمیم شخصی و نادرست معاونت ورزش قهرمانی محل را ترک و از پوشش خبر مجمع انتخاباتی دوچرخه سواری خودداری می کردند.

جالب اینکه پولادگر بعد از آنکه از حضور خبرنگاران ممانعت به عمل آورد، تصریح کرد، در هیچ جای قانون و اساسنامه مجامع ذکر نشده که خبرنگاران باید در جلسات انتخاباتی حاضر شوند جای بسی تاسف و تاثر است که مدیر ارشد وزارت ورزش از قانون سخن می گوید، در حالی که در بدنه ورزش و مدیریت آن بی قانونی و هر کی هر کی موج می زند.

امروز در بدنه ورزش بیش از ده دوازده فدراسیون به صورت سرپرستی اداره می شود و در آستانه بازی‌های مهم آسیایی هانگژو و رقابت‌های جهانی تکلیف بسیاری از فدراسیون‌ها مشخص نیست.

از طرفی وزیر ورزش با انتقادات بسیاری مواجه است و دو بار از نمایندگان مجلس کارت زرد دریافت کرده است.

آیا اینگونه تحمیل عقیده ها و فضا سازی ها به زیان وزیر نیست و معادلات ورزش را به هم نخواهد زد؟

نویسنده: احمد میرزاییان