پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

گشتی در دنیا خبر

در گشت و گذار امروز میان اخبار مختلف ورزش در پیش بودن انتخابات فدراسیون قایقرانی از اهمیت بیشتری برخوردار است و در ادامه به سه مورد از آن اشاره می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: انتخابات فدراسیون قایقرانی پنجشنبه چهارم اسفند برگزار می شود و در این انتخابات دو کاندیدا برای ریاست رقابت دارند.

علیرضا سهرابیان که در حال حاضر رییس فدراسیون است، به دنبال این است که برای دومین دوره متوالی بتواند ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد.

علی‌اصغر محمودی مسئول تربیت بدنی نیروی‌دریایی سپاه نیز در این انتخابات رقیب سهرابیان شده است.

نکته مهم این است که انتخابات سه روز دیگر برگزار می شود اما هنوز وزارت‌ورزش تایید صلاحیت دو کاندیدای انتخابات را به صورت کتبی به دبیر مجمع اعلام نکرده است.

* دیدار تیم های مس رفسنجان و رایزکو صفادشت از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار و از سوی فاطمه عبدالملکی، مربی تیم رایزکو صفا دشت تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری با داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 260 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

مهسا کمالی، بازیکن تیم مس رفسنجان به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به تیم مقابل به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مبینا ملاآقایی، بازیکن تیم رایزکو صفا دشت به دلیل رفتار غیرورزشی نسبت به تیم مقابل به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. وی از همراهی تیم خود به مدت یک جلسه محروم است.

تیم رایزکو صفا دشت به دلیل داشتن 3بازیکن اخطاری باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* سرمربی البرزی تیم ملی تکواندو پاکستان در حاشیه مسابقه دوستانه تیم ملی تکواندو پاکستان با تیم البرز، در گفت و گو اظهار کرد: تکواندو پاکستان در حال رشد است و در حال حاضر شاهد تلاش بازیکنان هستیم.

قهرمان اسبق تکواندو المپیک و جهان افزود: تمام هم و غم من بر این است که نماینده‌ای شایسته از کشور عزیزم ایران در آن کشور باشم.

کرمی در ادامه به اشاره به اینکه استان البرز یکی از قطب‌های تکواندو ایران است بیان کرد: این استان را برای برپایی اردو انتخاب کردم تا ملی پوشان پاکستان از تجربیات گرانبهای تکواندوکاران ایرانی استفاده کنند، ضمن اینکه بنده نیز ساکن البرز هستم.

کرمی تصریح کرد: رقابت بازیکنان پاکستان با بازیکنان ایرانی آنان را به این باور و اعتماد بنفس می‌رساند که می‌توانند با رقبای قدر رقابت کنند.