پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

استقلال به چه می اندیشد؟

کمتر از بیست روز دیگر باشگاه استقلال باید جهت ورود به لیگ قهرمانان آسیا مدارک خود را جهت صدور مجوز حرفه ای آماده می سازد.

این اقدام در شرایطی است که این باشگاه هیچگونه شاکی خارجی نداشته باشد، اما مشکل طلب استراماچونی همچنان به قوت خود باقی است. استقلال باید مبلغ 60 میلیارد تومان به استراماچونی پرداخت کند.

دکتر فتح الله زاده که شدیدا پیگیر طلب استراماچونی است تا به امروز هنوز دیناری جهت رهایی از این کابوس تهیه نکرده است، حتی اقدام دریافت وام 100 میلیاردی وی به سنگ خورد.

با آنکه در باشگاه آبی ایده شکار دو جام لیگ برتر و جام حذفی فراتر از هر زمانی به گوش می رسد اما اگر طلب استرا پرداخت نشود، شکار جام ها برای راهیابی به لیگ آسیا بی اثر خواهد ماند.

استقلال کمتر از 20 روز دیگر فرصت دارد تا ورود یه به پروسه صدور مجوز حرفه ای را دریافت کند، در غیر اینصورت این تیم پر تماشاگر یک فصل دیگر به مانند دوره قبل تماشاگر دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

البته حکایت باشگاه پرسپولیس بر خلاف استقلال است، زیرا تنها شاکی خارجی این باشگاه رادوو دروازه بان سابق این تیم است که بر اساس مذاکرات صورت گرفته توافق بر سر پرداخت به شکل اقساطی حاصل و حتی یک قسط آن نیز پرداخت شده است.

خطری که استقلال را تهدید می کند، شوخی بردار نیست و این باشگاه باید در خصوص بدهی اش به استرا کاملا جدی باشد، چیزی که تا به امروز در باشگاه استقلال جدی گرفته نشده است.

گزارش: اکبر عزیزی