پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بیرو: برنده بازی پرسپولیس با سپاهان مسافر فینال خواهد شد

اهالی فن فوتبال، جدال دیدار پرسپولیس با سپاهان را فراتر از یک فوتبال می دانند، حتی بحث مرگ و زندگی هم پیش کشیده شده است، اما در این میان جدال بیرانوند با پیام نیازمند دو سنگربان ملی پوش کشورمان، نقطه عطف این بازی خواهد بود.

بیرانوند سنگربان تیم پرسپولیس در این ارتباط به همکار ما گفت: پرسپولیس و سپاهان عملا فینال جام حذفی را آنهم قبل از فینال واقعی برگزار خواهند کرد. اعتقادم بر این است که برنده این بازی بلیت راهیابی به ایستگاه فینال را دریافت خواهد کرد. بیرو در بخش دیگری اشاره داشت، بازی پرسپولیس با سپاهان یک بازی برای اوقات فراغت نیست، دیداری است که حتی تماشاگران و اهالی فن منطقه را به سمت و سوی خود جذب کرده است.

دو تیم صاحب سبک خاص و دو تیم با کلی بازیکنان فنی و نیز دو تیم با مربیان آگاه و به روز را همراه دارند که می توانند تعاریف پر شماری را از فوتبال مدرن را به تصویر بکشانند.

بیرواضافه کرد: با آنکه چند وقتی است که با پرسپولیس برخوردهای توام با نامهربانی صورت می گیرد اما پرسپولیس همچنان پرسپولیس است، حتی این تیم در روز های بد خود باز پرسپولیس است، اگر اتفاق خاصی بر جریان بازی نقش نبندد، پرسپولیس را در یک روز متفاوت که در برابر سپاهان خواهید دید، تیم پیروز میدان دانسته و از این میدان عازم ایستگاه پایانی (فینال) خواهد شد.

گزارش: اکبر عزیزی