پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

اخبار پشت پرده فوتبال همچنان جذابیت خاص خود را دارد، جذابیت اینگونه اخبار حتی از متن فوتبال گیرا تر دیده می شود. نمونه هایی از این دست اخبار را ارائه داده ایم تا بدانیم و بخوانیم که در پشت پرده فوتبال چه اتفاقاتی در حال گذر است.

به گزارش پایگاه خبری البرز وزرشی:

* احتمال دارد تا چند روز آینده لیست گزینه های مربیگری تیم ملی تکمیل و مهدی تاج از این جمع نام یک مربی را به اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه خواهد داد.
در کنار انتخاب مربی تیم ملی فوتبال ، مربی تیم امید که وطنی خواهد بود معرفی خواهد شد. تاج برای معرفی مربی تیم امید باید با کمیته المپیک به هماهنگی برسد.

* با پاس شدن چک اسپانسر مخابراتی، حساب باشگاه پرسپولیس که اخیرا از مسدود بودن خارج شده، پر از پول شد و باشگاه در گام نخست پرداختی هایش، طلب کارکنان باشگاه را به صفر تبدیل کرد.
* تاکنون در جهت انتخاب مربی تیم ملی نام شش مربی در لیست قرار گرفته که این لیست در جیب مهدی تاج قرار دارد، در لیست شش نفره سه گزینه ایرانی و سه گزینه خارجی قراردارد.
مربی تیم امید صد در صد وطنی است و برای شناخت از این مربی نیاز به کنکاش آنچنانی نیست. مربی وطنی تیم امید از مربیان شهرستانی است که فعالیت اندکی را در لیگ برتر تجربه کرده است. نام او محرم نوید کیا است.

* محمود فکری مربی تیم سایپا در لیگ دسته اول که تیمش را در صف مدعیان راهیابی به لیگ برتر قرارداده است، با مدیران سایپا به مشکل خورد و طی چند روز آینده با ارائه استعفا از سایپا جدا خواهد شد.
بد نیست بدانید، به دنبال بروز اختلاف بین سایپایی ها با محمود فکری، باشگاه خودرو ساز جانشین فکری را انتخاب کرده است، اما هنوز رسانه ای نشده است. فقط بدانید که اینبار یک سرخپوش قدیمی جای فکری آبی پوش سکاندار خواهد شد.

* از گوشه و کنار محافل فوتبال خبر رسید، یک تیم لیگ برتری پیشنهاد کار را به علی دایی داده است اما دایی هیچ واکنشی از خود نشان نداده است. باید منتظر بود و دید که آیا شهریار فوتبال به میدان باز می گردد و اصولا آیا اجازه کار مربیگری را خواهند داد؟
* بد نیست بدانید که مالکیت تیم الفیصلی عربستان که امشب در قطر با تیم فولاد خوزستان دیدار خواهد کرد به ولیعهد عربستان تعلق دارد. دیدار امشب فولاد با الفیصلی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا انجام خواهد شد.
* با صدور حکمی از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، علی تارقلی به عنوان سرپرست دپارتمان امور بین اللمل فدراسیون فوتبال برگزیده شد. با این انتصاب بار دیگر تغییرات در فدراسیون کلید خورد.

* یک گروه از سردمداران کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی آرام و به دور از چشم رسانه ها وارد تهران شده اند و جلساتی را به صورت چراغ خاموش با مهدی تلج و ممبینی برگزار کرده اند. این افراد در تهران به سر می برند. * مذاکرات باشگاه پرسپولیس با وکیل علی علیپور برای اقساطی شدن طلب علیپور از پرسپولیس بی نتیجه ماند. علیپور مبلغ 900 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارد و خواهان پرداخت به صورت یکجا را دارد. آیا سرخپوشان توان پرداخت طلب این بازیکن سرشناس را دارند؟