پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نماینده ایران در مقابله با دو تیم عربستانی؛

فولاد آماده پیکار با الهلال

فولاد در یک بازی برتر الفصلی را برد و الهلال را به مصاف طلبید.

مناقشه نکونام با هیات مدیره و بحث استعفا حلاوت و شیرینی این پیروزی را از بین برد.

نماینده شایسته کشورمان در جدالی نزدیک یک تیم عربستانی را از صحنه دور کرد. پنجشنبه هم فولاد باید با الهلال جدال کند.

الهلال تیمی قدر با بازیکنانی شاخص و ملی پوش است. دیدار آنها در مسابقات قهرمانی جام باشگاههای جهان را دیدیم. الهلالی ها اگر چه به رئال مادرید باختند اما سه گل به حریف نام آور زدند.

رامون دیاز مربی آنها در گفت و گویی اعلام کرده که ما برای قهرمانی برنامه ریزی کرده ایم. چه بسا حریف عربستانی در این مقطع هم برای تقویت تیم خود از بازیکنان صاحب نام جهان اروپایی و آمریکای جنوبی استفاده کند و با حمایت ای اف سی نفراتی را جذب کند.

باید قبول کرد نفوذ آنها در کنفدراسیون فوتبال آسیا بیش از ما است و از هر اهرمی برای کسب قهرمانی استفاده خواهند کرد. متاسفانه در کشور ما نه پول داریم و نه نفوذ در مجامع بین المللی. مباحث مدیریتی و مجادله های بی نتیجه هم باعث تخریب روحیه و روان مردم و بازیکنان شده است.

عجیب است که بعد از پیروزی فولاد برابر الفیصلی عربستان که کام هواداران شیرین شد، خبر استعفای نکونام همه چیز را تحت الشعاع قرار داد.

ظاهرا نکونام در هفته های گذشته درخواست ها و مطالباتی داشته که از سوی هیات مدیره و مدیر عامل اجابت نشده بود. به همین جهت او ترجیح داد از سمت خود کناره گیری کند. اعتقاد داریم مدیران باشگاه باید زودتر جلسات هماهنگی با نکونام برگزار می کردند و اجازه نمی دادند این مناقشه اساس حرکت فولاد را مختل کند.

اگر چه امروز با استعفای نکونام مخالفت شد، اما باید واکنش این مربی را ببینیم. میدان سخت رقابت با الهلال باید در اولویت باشد و تمرین آماده سازی و ریکاوری نفرات باید با جدیت پیگیری شود.

باید شاهد واکنش های دو طرف باشیم و ببینیم آیا نکونام‌در تمرین امشب حاضر خواهد شد یا نه!

نویسنده: احمد میرزاییان