پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

گشتی در دنیا خبر

گشت و گذار امروز ما بیشتر در حومه ی برد شیرین تیم فولاد اهواز خواهد بود. این پیروزی در خاک عربستان به چند دلیل حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: 

* فولاد ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با تک گل ساسان انصاری الفیصلی عربستان را شکست داده و برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه به مرحله یک‌چهارم نهایی برسد.

در پایان این دیدار ساسان انصاری به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

* گوروت کارشناس فوتبال هلند نوشت: جهانبخش بازیکن ایرانی شاغل در فوتبال این کشور بسیار هدف‌گرا است و انرژی بالایی دارد. او شنبه گذشته به همراه ویفر بیشترین برد را برای فاینورد به دست آورد. جهانبخش خیلی خوب دوید. مشتاقانه و باتمرکز بازی کرد. در دوئل‌های بدنی، سریع و قدرتمند است و با اعتماد به نفس بازی می‌کند. این خیلی موضوع مهمی است و می‌تواند به تیم فاینورد کمک کند.

* مدیر تیم الفیصلی برای دیدار روز گذشته برابر فولاد پاداش ۵۰۰ هزار دلاری (هر نفر ۱۰ هزار دلار) برای تمامی اعضای تیمش قرار داده بود تا به تیمش یک روحیه مضاعف بدهد تا شاید باعث شود سه تیم از چهار تیم صعود کننده بت مرحله بعد از عربستان باشند.

فولاد اما با گل ساسان انصاری توانست نماینده ایران در مسابقات را حفظ کند و البته حسرت به دست آوردن این پاداش ویژه و جذاب را به دل الفیصلی‌ها بگذارد. الفیصلی برای صعود از گروه نیز پاداش ۲۰ هزار دلاری به تمامی بازیکنان داده بود.