پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گفت و گو با رکورد دار کارت زرد در لیگ برتر

زرینی: کی گفت من جواهر هستم؟!

بازیکنی که همیشه چشم به سکوی داوران دارد تا حق را به وی بدهند یا تحت تاثیر منزلتی که در والیبال ایران دارد حساب کار خودشان را بکنند!

حمزه اما انصافا یکی از بهترین های والیبال در دو دهه گذشته بود و هنوز هم مصداق دود و کنده است از صمیمیت او همین بس که در جریان جام باشگاه های آسیا ظرف سه، چهار روز با بازیکن دایم در تعارص دنیای والیبال اروین انگاپت انگار به رفیقی شفیق تبدیل شده است.

زرینی استاد روابط عمومی و مردم‌ داری نیز است. کاپیتان حمزه در دومین دهه حضورت در لیگ برتر والیبال در ارزیابی دیدار دیروز پیکان و نیان گفت: بازی های پلی‌آف با تمامی مسابقات مرحله مقدماتی فرق دارد. ست نخست دیدار با نیان را خوب شروع کردیم و اگر این داستان برعکس بود و نیان خوب شروع می‌کرد، شاید نتیجه مسابقه تغییر می‌کرد، چون پلی‌آف استرس خاص خود را دارد و در این مرحله بازیکنان باتجربه و جوان باید در کنار هم تلاش کنند تا یک تیم موفق شود.
حمزه زرینی ادامه داد: مقابل نیان ست دوم را هم خوب شروع کردیم، هر چند در میانه راه برابر شدیم، اما در نهایت پیکان فاتح ست شد. در ست سوم هم چند امتیاز پیش افتادیم و آن را تا پایان ست حفظ کردیم.

بازیکن تیم پیکان تاکید کرد: با یک برد هیچ اتفاقی رخ نداده و چهار تیم برنده دیدار رفت باید در دور برگشت هم پیروز شوند تا به مرحله بعد صعود کنند. از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم و باید ریکاوری خوبی داشته باشیم چون دو روز دیگر دوباره مسابقه داریم.
وی تصریح کرد: نیان تیمی خوبی است و در مرحله مقدماتی دوبار برابر این تیم شکست خوردیم. این تیم بازیکنان خوبی دارد.
زرینی درباره عملکرد رافائل و ادعای یکی از خبرنگاران که او را مانند جواهری در تیم پیکان دانست، گفت: تیم پیکان متکی به هیچ بازیکنی نیست و من با حرف شما مخالفم. در طول لیگ پیکان نشان داده است که هر بازیکنی که بجای یک بازیکن دیگر آمده، عملکرد خوبی داشته است.
وی ادامه داد: تیم پیکان متکی به شخص نیست و گروهی بازی می‌کند. هر کدام از بازیکنان به هر دلیل از زمین خارج شود، یک بازیکن بهتر آماده ورود است. البته رافائل مقابل نیان خوب بازی کرد و دستش درد نکنه اما با این جمله که عملکرد او باعث برد پیکان شد، موافق نیستم.

گزارش: جمشید حمیدی