شنبه هشتم اردیبهشت ماه

نهمین قهرمانی برای دختران بم

دختران شهرستان بم برای نهمین سال قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران شدند.

مرضیه جعفری سرمربی تیم خاتون بم در اینباره به البرز ورزشی گفت: امسال نیز دو هفته مانده به لیگ فوتسال در صدر ایستاده ایم. نه تیم در رقابت ها حضور داشتند و از آنجا که بازیکنان بین تیم ها پخش شده بودند که کیفیت خوبی را در لیگ برتر شاهد بودیم.

اما ما برای دفاع از عنوان قهرمانی بدون باخت در صدر ایستاده ایم همه بازیکنان تیم خاتون در سطح مطلوبی ظاهر شدند مانند نگین زندی، سمانه سرکندی و زهرا قنبری خانم قنبری با زدن حدود 21 گل باز هم خانم گل رقابت ها شده بود.

برنامه ریزی لیگ به دلیل حضور خانم گلاره ناظمی در فدراسیون فوتبال فوق العاده بود اما از شیوه قضاوت رضایت داوران رضایت ندارم. قرار است تیم ما در جام باشگاه های آسیا شرکت کند و ما به دلیل داشتن اسپانسر بسیار علاقه مند خود را آماده مبارزه با سایر تیم های آسیای خواهیم کرد.

دکتر  اسماعیلی به عنوان بخش خصوصی برای بانوان بم سنگ تمام گذاشته است.

اما یکی از تیم هایی که با وجود ریشه دار بودن فوتبال بانوان تا رده هفتم نزول پیدا کرده است تیم زارع باطری سنندج است.

فاطمه صادقی بازیکن سابق کردستان و از مربیان جوان این استان می گوید: ما در استان خود با مشکل سرمایه گذاری دست به گربیان هستیم، جوانان خوبی در شهر های مختلف کردستان داریم که توجه بیشتر به آنان باعث رشد فوتبال در کردستان خواهد شد.

لیگ امسال هم مانند سال های گذشته رقابت بین سه چهار تیم بالای جدول بود که خوب هزینه می کند و تیم هایی که متکی بر بازیکنان بومی هستند  فقط  برای کسب تجربه به میدان می روند.

گفت و گو: هستی رفیعی