پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
سرمربی تیم والیبال گنبد در گفت و گو با البرز ورزشی

ارمشی: اسطوره های ترکمن صحرا حمایت کنند

دوستداران والیبال در گنبد پرشمار هستند این منطقه بازیکن خیز سال ها است که ستارگان زیادی را به والیبال ملی ایران تحویل داده است.

از حبیب کوزه لی گرفته تا ابراهیم سن سبیلی و فرهاد قائمی ولی مشکلات مالی و مدیریتی ورزش این خطه کماکان ادامه دارد و جوانان ترکمن صحرا در منتهی فقر و کمبود امکانات رشد می کنند.

سقوط احتمالی تیم شهرداری گنبد از لیگ برتر بهانه ای شد تا با احد ارمشی بازیکن سابق تیم ملی و سرمربی این تیم گفت و گو کنیم.

وی گفت: با بودجه ای برای تیمداری شهرداری گنبد تعیین شده بود می توانستیم حتی جز تیم های نیمه نهایی لیگ برتر باشیم اما برخی حواشی باعث شد که ستارگان جوان شهر ما راهی دیاران دیگر شوند و در نهایت زمانی که من سکان دار تیم شهرداری شدم یک تیم مریض و قاقد روحیه را در دست گرفتم و خودم فکر می کنم که توانستم تماشاگران و پیشکسوتان والیبال شهرمان را با تیم آشتی بدهم.

اکنون اما انتظار این است که همدلی در جامعه والیبال ادامه یابد و بعضی ها که همیشه مدعی هستند به جای حاشیه سازی به یاری تیم و باشگاه بشتابند من با نامهربانی ها خو گرفتم اما در سال 97 درحالی که بهترین نتیحه ها را گرفته بود ولی به خود اجازه نداده بودم که حتی یک بار علیه والیبال گنبد مصاحبه کنم.

درد والیبال گنبد تفرقه و خودخواهی است و امروز که اسطوره های والیبال ترکمن صحرا کوزه لی، طاهر و خلیل عازم چتر خود را بر روی سر من و تیم گسترده اند فقط خواهش می کنم که دیگران سمپاشی نکنند.

ارمش درباره غیبت در دیدار های پلی اوت و آینده تیم شهرداری گفت: خوشبختانه نماینده محترم مجلس و اعضای شورای شهر و مدیرعامل باشگاه در این باره رایزنی هایی با فدراسیون والیبال انجام داده اند و قرار است من و آقای سیدعباسی سرمربی شهرداری ارومیه دیدار و ملاقاتی با دکتر داورزنی داشته باشیم تا از حمایت ایشان نه با مربیان بلکه به تماشاگران و هزاران بازیکن مستعد این منطقه برخورددار شویم.

گفت و گو: جمشید حمیدی