پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دو غایب بزگ در بازی پرسپولیس با سپاهان

دیدار پرسپولیس با سپاهان در چهارچوب مسابقات جام حذفی را باید بالاترین و با کیفیت ترین بازی سال رو به پایان دانست.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این دیدار قرار بود در ساعت 17 برگزار شود، اما سازمان لیگ بدون هرگونه توضیحی زمان این دیدار را به ساعت 15 تغییر داد. فردا ورزشگاه نقش جهان اصفهان فضای دیگری را دارد، دو رقیب دیرینه بار دیگر مقابل هم قرار خواهند گرفت، دو رقیبی که در این فصل شرایط مطلوبی دارند و خود را از مدعیان قهرمانی در هر مسابقه ای می دانند.

البته در این رویارویی همیشه مسائل حاشیه ای چهره بازی را از مسیر سلامت دور کرده که لازم است مسئولان برگزاری مسابقات از این نکته غافل نباشند.

این دیدار حساس، چند غایب بزرگ به دنبال دارد سپاهان از وجود امانوئل فرناندز هافبک تکنیکی و تاثیرگذار خود به دلیل مصدومیت محروم است، در آنسوی دیگر از پرسپولیس خبر رسید که گل محمدی احتمالا از داشتن شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت اخیرش که این مصدومیت جزیی می باشد محروم خواهد بود، مگر آنکه تیم کادر درمانی باشگاه پرسپولیس اقدام باور نکردنی را به کار گرفته و شیخ دیاباته را به بازی فردا برسانند.

به دنبال آن مصدومیت سعید صادقی همچنان به قوت خود باقی است و احتمالا تا سه هفته دیگر غایب خواند بود. دوری صادقی از میادین نگرانی های زیادی را برای گل محمدی ایجاد کرده است. اما در هیاهوی این بازی بزرگ، یک نکته ریز وجود دارد که نقطه قوت تلقی می شود، آرامشی که در رفتار دو مربی پرسپولیس و سپاهان وجود دارد می تواند کنار خط زمین را به ساحل آرامش تبدیل کند، نکته ای که می تواند بر جذابیت و زیبایی این دیدار بیفزاید. البته لازم است که سقف و نوع قضاوت داور نقش تعادل را داشته باشد.

نویسنده: حامد قاسمی