پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

گشتی در دنیای خبر

در گشت و گذار امروز سه خبر به نسبت جالب را برای دوستداران فوتبال در نظر گرفته ایم که از نظر گرامی خوانندگان محترم می گذرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

در تازه ترین آرای صادره از سوی کمیته انضباطی حسین کعبی مربی تیم فولاد به مدت دو جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. آرای صادره از سوی کمیته انضباطی از این قرار است:

دیدار تیم های فولاد خوزستان و تراکتور در هفته هجدهم برگزار و از سوی حسین کعبی، مربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 1/000/000/000ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است. تیم تراکتور به دلیل فحاشی تماشاگرانش باید 1/000/000/000 ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است. تیم فولاد خوزستان به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری باید 280 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

که هفته گذشته با رومرو گومز هافبک هجومی و وینگر اسپانیایی قرارداد بست و این بازیکن سابق اودینزه ایتالیا و اوساسونا اسپانیا را به خدمت گرفته بود، حالا می‌تواند از این بازیکن بهره ببرد.

* هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور از صدور کارت بازی رومرو گومز خبر داد و گفت: پس از آنکه ITC   این بازیکن از اسپانیا به فدراسیون فوتبال رسید، کارت بازی از سوی سازمان لیگ صادر شد و رومرو گومز در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند از بازی آینده در ترکیب تیم قرار گیرد.

تیم فوتبال تراکتور که پیش از این ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین و صفاء هادی را دراختیار داشت، حالا با اضافه شدن و صدور کارت بازی رومرو گومز، چهار بازیکن خارجی در مسابقات خود دارد و می‌تواند با قدرت بیشتری به مصاف حریفان‌اش برود.

* طبق اعلام AFC فرمت جدید مسابقات باشگاهی فوتبال آسیا از سال 2024-2025 در 3 سطح متفاوت با حضور 76 باشگاه برگزار خواهد شد. 3 تورنمنت جدید AFC برای فوتبال باشگاهی آسیا به شرح زیر است:

1-سطح یک: با حضور 24 تیم ( 12 تیم از غرب آسیا و 12 تیم از شرق آسیا)

2-سطح دو: با حضور 32 تیم در 8 گروه 4 تیمی به رقابت می پردازند

3- سطح سوم: با حضور 20 تیم در 5 گروه 4 تیمی باهم رقابت می‌کنند