پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

گرایی: از قافله عقب نماندم

محمدعلی گرایی ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان در روزهای خانه نشینی از قافله عقب نمانده و تمرینات خود را طبق روال انجام می دهد.

نفر سوم مسابقات جهانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری البرز گفت: کرونا خانه نشینم کرده است هرچند خوشختانه لطف دوستانم شامل حال بنده شده و باشگاهی را به صورت شخصی در اختیار گذاشته اند تا بتوانم تمرینات را پی بگیرم.

وی افزود: این روزها کارها را زیر نظر کادرفنی انجام می دهیم؛ گروهی در فضای مجازی تشکیل دادیم و فیلم تمریناتمان را برای مربیان ارسال می کنیم تا نکات را به ما گوشزد کنند.

گرایی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا فرصت چندماهه از دست رفته کشتی در پی انتخاب ریاست جدید و به تعویق افتادن مسابقات المپیک 2020 توکیو سبب خلل در راستای پیشبرد اهداف شما شده، گفت: از همان ابتدا هدفم مشخص بود وفقط تاریخش تغییر پیدا کرده؛ طول زمانی که کشتی درگیر مسائل انتخاب ریاست جدید بود من تمرینات خود را منظم و به طور مداوم انجام می دادم و از قافله عقب نماندم بنابرین تفاوتی نمی کند المپیک کی و کجا برگزار می شود.

کشتی گیر شیرازی تیم ملی فرنگی ایران همچنین اظهار کرد: امیدوارم فدراسیون کشتی، وزارت ورزش رایزنی هایی با وزارت بهداشت داشته باشند تا کشتی گیران بتوانند در اردوها و در کنار هم حضور پیدا کنند. به طبع شرایط اردو با تمرین در خانه کاملا متفاوت است و ما می توانیم با امکانات بیشتر و حریف تمرینی کارهای آمادگی جسمانی را به بهترین نحو ممکن پیش ببریم.

او در پایان عنوان کرد: مدافعین سلامت ما پرستاران هستند که همانند رزم آوران زمان جنگ برای خدمت و دفاع از مردم جانشان را کف دستشان می گذراند و خدمتگذاری می کنند. خدا خیرشان بدهد، انشالله زحمات این عزیزان به بار بنشیند و بزودی ویروس کرونا را شکست دهیم.

گفت و گو از: احمد دباغ