پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

با آنکه نگاه اکثریت اهالی فوتبال به بازی پرسپولیس و سپاهان دوخته شده است، اما اخبار پشت پرده فوتبال همچنان جذابیت خود را به دنبال دارد که به چند نمونه از آن اشاره می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* مریم منظمی با حکم مهدی تاج به عنوان سرپرست نائب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتبال بانوان و جانشین شهره موسوی معرفی شد. وی سابقه نایب رئیسی چند فدراسیون موسوم به ورزش های سنگین را هم بر عهده داشت.
* رسول خطیبی مدیر عامل باشگاه فوتسال مس سونگون در پی قرار گرفتن نامش در لیست مربیان پیشنهادی در تیم امید اعلام کرد، از این اتفاق استقبال می کنم اما هنوز کسی بامن تماس نگرفته است.
* جواد نکونام مربی کنار گذاشته شده تیم فوتبال فولاد در واکنش به بیانیه برکناری اش از سوی هیات مدیره باشگاه در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت، از فولاد رفتم تا بیش از این به بازیکنان تیم آسیب وارد نشود اما همیشه در برابر مشکلات روی پای خود ایستاده ام.
* سعید رجبی سرمربی موقت تیم فولاد در اولین واکنش خود در مسئولیت جدیدش گفت: دل جواد با فولاد است، او زحمات زیادی کشید و پلی بود برای شاد کردن دل مردم. نه فولادی ها نکونام را فراموش خواهند کرد ونه نکونام فولادرا از یاد خواهد برد.
* در محافل فوتبال و از زبان اهالی فوتبال شنیدیم، استعفای غیر منتظره جواد نکونام بی دلیل با حضور او در مربیگری در تیم ملی نمی تواند باشد. دنیا را چه دیده اید او روی نیمکت تیم ملی قرار گیرد.
* از نزدیکان جواد نکونام شنیده شد، استراحت کامل در الویت کار این مربی قرار دارد و شاید برای چند صباحی * به خارج از کشور سفر کند، در بازگشت او به چند پیشنهاد که از تیم های داخلی است پاسخ خواهد داد.
در تمرین روز گذشته تیم استقلال، ساپینتو پس از جمع آوری بازیکنان برای دقایق طولانی با آنها صحبت کرد.

خبر آورده شد، ساپینتو به بازیکنان گفته است: ترس وجودم را فراگرفته است می ترسم که غرور شما را تحت الشعاع قرارداده و از شرایط کنونی دور شویم.