پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
یک لحظه غفلت و فرصت طلبی مارگا؛

نمایش ارزشمند فولاد برابر تیم پرستاره الهلال

فولاد در غیاب نکونام و با اتخاذ شیوه ای مقابله گرایانه و نبردی تمام عیار به پای تیم پرستاره و متمول الهلال پیچید و فوتبالی ناب ارائه داد.

الهلال را برخلاف تصور در امور دفاعی شکننده و تاثیر پذیر دیدیم. اگر ضربه سر حزباوی در ده دقیقه پایانی به جای تیر به تور می نشست قطعا الهلال بر خلاف تصور همگان از دور مسابقات حذف می شد.

شاگردان رجبی در پنج دقیقه ‌پایانی و در یک لحظه غفلت از ضربه مارگا ستاره تیم الهلال گلی غیر منتظره پذیرا شدند وعلی رغم شایستگی از دور مسابقات حذف شدند.

الهلال تا لحظات پایانی وقت دوم اسیر تاکتیک بسته و بازی فشرده تیم فولاد ایران شده بود. آغاسی و حزباوی دو دفاع مرکزی فولاد یک شب رویایی را پشت سر گذاشته و به همراه کنت دروازه‌بان شان بارها حملات حریف را خنثی کردند.

در این دیدار مارگا، الدوساری، سلمان فرج و کانو در منگنه و یارگیری فشرده بازیکنان فولاد حرفی برای گفتن نداشتند. رامون دیاز مربی الهلال تا اوقات پایانی وقت دوم با عصبانیت بازی را پیگیری می کرد. تاکتیک مقابله گرایانه رجبی و همکارانش تمام شیوه های تهاجمی الهلال را خنثی کرد تا آنها غیبت نکونام را احساس نکنند. مارگا در پنج دقیقه پایانی و در یک لحظه غافلگیری تک گل الهلال را به ثمر رساند تا فولاد ی ها علی رغم شایستگی و نمایشی خوب از گردونه رقابت‌ها خارج شوند. الهلال در مرحله نیمه نهایی غرب آسیا باید با الدحیل مبارزه کند.

گزارش: احمد میرزاییان