پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
تمایل فولاد به مربی کروات

صدای پای اسکوچیچ می آید

طی هقته های اخیر صحبت هایی مبنی بر تمایل مسئولان باشگاه فولاد با مربیانی خارجی به گوش رسیده بود، با این حال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اجازه نمی داد این موضوع رسانه ای شود.

اخیر بعد از جدایی جواد نکونام این موضوع بیش از پیش جدی شده و اینطور که شنیدیم برخی مسئولان در این باشگاه از تمایل برای جذب مربی کروات خبر دادند.

در پی این خبرها شنیدیم دراگان اسکوچیچ مربی موفق تیم صنعت نفت و مربی سابق تیم ملی که تیم کشورمان را به جام جهانی برد از گزینه های آنها است. جالب این که چندی پیش که اسکوچیچ مربی تیم ملی بود از نکونام پرسیدند آیا قرار است به عنوان جانشین وی به تیم ملی ملحق شود که نکونام با پوزخند ادعا کرد برعکس این موضوع باید اتفاق بیفتد و این اسکوچیچ است که باید دستیار نکونام در تیم ملی شود!

حالا با گذشت چند ماه از این موضوع نکونام با جنجال فراوان به دلیل عملکرد فنی و مشکلات مالی از این تیم استعفا داد و صحبت از حضور اسکوچیچ در اهواز است.

از طرفی آنها سابقا تجربه خوبی با بگویچ در تیم فولاد داشتند و بدشان نمی اید بار دیگر ان روزها تکرار شود. از این رو باید دید با توجه به ادامه رقابت های لیگ برتر و حضور تیم فولاد در جام حذفی مسئولان این تیم چه گزینه ای را برای تیمشان انتخاب می کنند.

گزارش: نیلوفر مژدهی