پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کازرانی؛ فقط امیر قلعه نویی

این روز ها که بحث کاندیدا های داخلی برای مربیگری تیم ملی داغ شده است باید با حوصله و دقت نظر بیشتری در اینباره اظهار نظر کرد و فدراسیون فوتبال را در اتخاذ بهترین تصمیمات یاری داد.

حسین کازرانی مدافع سابق تیم ملی که در جام جهانی 78 آرژانتین یار ثابت تیم ایران بود و بالای 20 سال برای فوتبال ملی ما به میدان رفت می گوید: ما جام ملت های آسیا را در پیش داریم و اگرچه نمی توانیم با حضور ژاپن، کره و قطر خیلی به قهرمانی بیاندیشیم اما چون بحث انتخاب سرمربی تیم ملی در میان است باید با مطالعه و هم اندیشی دست به انتخاب زد و کارنامه مربیان را مورد بررسی قرار دهیم.

فردی که مربی تیم ملی می شود سوای دانش فنی باید مورد قبول مردم هم باشد، با احترامی که به همه ی نام های مطرح شده قائل هستم اعتقاد دارم که امیر قلعه نویی کارنامه بهتری دارد و او می تواند اطمینان را به تیم ملی بازگرداند.

کازرانی با اشاره به عملکرد نه چندان موفقیت آمیز کی روش و ویلموتس که دنبال پول و نمایش بودند و به عراق و بحرین نیز باختند تاکید کرد که مربی خارجی با اوضاع و احوالی که ورزش کشور ما دارد به هیچ وجه صلاح نیست ما در حال حاضر از نظر برنامه ریزی به شدت از پیشتازان فوتبال قاره حتی از قطر عقب تر هستیم لذا اول باید برنامه ریزی داشت.

گفت و گو: حسن امامقلی