پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
 گشتی در دنیای خبر

طارمی در تیرس یوونتوس

مهاجم تیزپای فوتبال ایران همچنان مورد توجه تیم های مطرح اروپایی است، باشگاه سرشناس ایتالیایی طارمی را هدف قرار داده است و در کنار این خبر جالب ارائه برنامه فرکی مربی باتجربه فوتبال ایران برای سکان داری تیم ملی ازجمله اخباری است که در اولویت امروز قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: پس از اتفاقات کم‌سابقه فوتبال ایتالیا در کسر امتیاز از یوونتوس، پیش‌بینی می‌شود در صورت دور ماندن این باشگاه از لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده، تعدادی از بازیکنان شاخص این تیم از باشگاه جدا شوند.

با این حال، شانس یوونتوس برای قهرمانی در لیگ اروپا هنوز امیدها به حضور یووه در چمپیونزلیگ را زنده نگه داشته است اما حتی نرسیدن به لیگ قهرمانان هم یوونتوس را از چهره یک باشگاه همیشه مدعی در فوتبال ایتالیا دور نمی‌کند و این تیم برای فصل آینده به دنبال تقویت اسکواد خود خواهد بود.

حالا وبسایت بلستینگ نیوز، در مطلبی، به سه خرید مدنظر فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی یوونتوس، برای فصل آینده پرداخته که در کنار آیمریک لاپورته و فابینیو از لیگ جزیره، یک نام دیگر به شدت برای ایرانی‌ها جذاب است و آن بازیکن کسی نیست جز مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو!

تیم ملی روسیه سوم فروردین در تهران

 امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از ۲۸ اسفند برنامه تیم ملی آغاز می‌شود. برنامه این است که تا ۲۸ اسفند سرمربی تیم ملی مشخص بشود.

علوی ادامه داد: در کنگره اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا، با رئیس فدراسیون عراق هماهنگی صورت گرفت و ۶ فروردین با عراق بازی داریم. بازی در تهران برگزار می‌شود ولی محل آن هنوز مشخص نیست. این جزئیات در این هفته اطلاع رسانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دیدار تدارکاتی با روسیه هم که در جلسه اخیر وزیر ورزش روسیه با وزیر ورزش ایران و رئیس فدراسیون کشورمان نهایی شد، روز سه فروردین در تهران برگزار می‌شود. فکر می‌کنم همان موقع روز اول ماه رمضان است و بنابراین بازی با روسیه بعد از افطار و زیر نور است.

فرکی برنامه داد

فدراسیون فوتبال از 5 مربی ایرانی به نام‌های حسین فرکی، امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام، مهدی تارتار و فرهاد مجیدی خواسته برنامه‌های خود را برای هدایت تیم ملی ارائه کنند.

فرکی به عنوان اولین فرد برنامه خود را تا جام ملت‌های آسیا 2023 که بهمن سال 1402 در قطر برگزار خواهد شد، به فدراسیون فوتبال ارائه کرد.