پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

باخت دو سر باخت برای نکونام!

یک اتفاق بدون مطالعه موجب شد تا تنها نماینده فوتبال کشورمان به راحتی از گردونه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا خارج شود.

اقدامی که نکونام انجام داد هیچگونه منطقی در پشت سر آن قرار نداشت. نکونام می توانست بهتر از این از فولاد جدا شود، اما مغلوب شدن در برابر احساسات باعث شد تا هم فولاد بازنده شود و هم نکونام.

اکنون نکونام بدون تیم مانده است و شاید این رویه ادامه داشته باشد، زیرا اقدامی که نکونام به آن تن داد، این ترس و وحشت را در سایر تیم ها ایجاد کرده تا هیچ باشگاهی فعلا با او باب مذاکره را باز نکند.

از سوی دیگر آسیبی که بر تیم فولاد و بر فوتبال ما وارد شد، شاید جبران آن به سادگی حاصل نشود. فولاد در برابر تیم پر ستاره و پر هزینه الهلال قامت یک تیم بازنده را نداشت، اینان می توانستند بازنده نباشند، اما باور پیروزی به دلیل اتفاقاتی که دو شب قبل از این بازی سنگین در اردوی فولاد از سوی نکونام پایه ریزی شد، باور شکست الهلال را از تیم فولاد دور ساخت.

اکنون  بازی باخت، باخت برای هر دو طرف ( نکونام و فولاد) نقش بسته است، باختی که نه تنها فراموش شدنی نیست، بلکه با هر مقدار هزینه ای جبران ناپذیر خواهد بود.

نویسنده: اکبر عزیزی