پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تیم ملی روسیه در تهران

گرچه هنوز مربی تیم ملی فوتبال  نامشخص است، اما مدیران فوتبالی کشورمان با چرخاندن لقمه بر دور سر به دنبال انجام بازی های دوستانه برای تیم ملی فوتبال کشورمان هستند.

قرار است تیم ملی فوتبال روسیه با تمام نفرات اصلی خود در تاریخ سوم فروردین 1402 در ورزشگاه آزادی میهمان تیم ملی فوتبال ایران باشد، به دنبال آن و به فاصله چند روز بعد تیم ملی ملی فوتبال عراق وارد تهران خواهد شد.

درحالی که کلیه حریفان به دنبال هماهنگ سازی و انسجام تیمی هستند فوتبال ما در خصوص انتخاب مربی تیم ملی مسیر اندر خم یک کوچه را طی می کند. فعلا برای سرگرم شدن چند نام داخلی و یک مربی اسپانیایی مطرح شده است اما واقعیت این است که هیچ اراده ای برای تعیین و تکلیف انتخاب مربی تیم ملی وجود ندارد. این در حالی است که امیر قلعه نوعی که نامش بیش از دیگران برای در اختیار گرفتن سکان تیم ملی بر سر زبان ها قرار دارد، انصراف خود را اعلام و به دنبال آن جواد نکونام هم اعلام داشت: فعلا تیم داری نخواهد کرد به تیم های خارجی فکر می کنم.

طبیعی است که مدیران فوتبالی کشورمان با فرصت سوزی شرایطی را فراهم سازند تا انتخاب مربی خارجی مورد مقبول همگان واقع شود، مانند پروسه بازگشت مجدد کی روش به فوتبال ایران که با حضورش در جام جهانی توانست از انزوا خارج شود.

گزارش: اکبر عزیزی