جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

اخبار پشت پرده فوتبال، همچنان  در صدر اخبار ورزشی قرار دارد این بخش از اخبار فوتبال از آن جهت جذاب است که معمولا اتفاقات پشت پرده فوتبال را به تصویر می کشاند که کمتر کسی از آن اطلاعی دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* اعتراض اصحاب رسانه نسبت به غیبت مکرر یحیی گل محمدی در مصاحبه های مطبوعاتی پیش و پس از هر مسابقه در لیگ برتر نتیجه داد تا سرانجام گل محمدی را به حرف در آورد. وی اعلام کرد: به زودی در یک نشست مطبوعاتی دلایل این کار را خواهم گفت که در آن به اندازه دریا گفتنی وجود دارد.

* حسین فرکی یکی از کاندیداهای مربیگری تیم ملی فوتبال، صبح امروز برنامه های خود را جهت قبول مسئولیت در تیم ملی فوتبال در اختیار مهدی تاج قرار داد. در برنامه فرکی نام همایون شاهرخی به عنوان سرپرست تیم ملی دیده می شود. شاهرخی از چهره های با تجربه و نام آشنای فوتبال کشور است.

* صحبت های اخیر ساپینتو که از بروز قانون جنگل در لیگ یاد کرده بود، خشم بسیاری را همراه داشت در این ارتباط کمیته اخلاق پیشنهاد داد در صورت عذر رسمی در کانال های رسمی باشگاه دو جلسه از پنج جلسه محرومیت او کاسته خواهد شد. ساپینتو عذرخواهی خود را انجام داد و فیلم این عذرخواهی در اختیار کمیته اخلاق قرارگرفت.

* دیدار دو تیم فوتبال فولاد با ملوان از هفته بیست و یکم لیگ برتر بنا به درخواست باشگاه فولاد به روز چهارشنبه موکول شد. این بازی  به میزبانی اهواز انجام می شود. دیدار جنوبی ها و شمالی ها ما را به یاد روز های اوج خوزستان و گیلان می اندازد یادش به خیر.

* خبر بد در مورد تیم پرسپولیس این است که احتمال دارد که مدت غیبت شیخ دیاباته و سعید صادقی دو بازیکن تاثیر گذار گل محمدی ادامه دار شده و این دو بازیکن از سال جدید روانه میدان شوند.

* از سوی فدراسیون فوتبال، اختلاف مهدی تاج با حبیب کاشانی سرپرست تیم امید که از سوی کمیته المپیک انتخاب شده است تکذیب شد. گفته شد تاج با انتخاب کاشانی به عنوان سرپرست تیم امید چندن موافق نیست.

* اقدام جدید فتح اله زاده بار دیگر به سنگ خورد. فتح اله زاده با ارسال یک نامه به یکی از بانک ها درخواست وام 120 میلیاردی داشت که نامه مذکور از سوی بانک مربوطه به باشگاه استقلال عودت داده شد. پاسخ بانک این بود: عذرخواهی می کنیم امکان پذیر نیست.

* احتمال دارد که محمد دانشگر مدافع تیم سپاهان که بعد از هر گلزنی شادی خاصی را در ورزشگاه به نمایش می گذارد به کمیته اخلاق احضار شود. گفته می شود که شادی او یک نوع پیام را همراه دارد و خبر دیگر اینکه کمیته اخلاق دو شکایت باشگاه پرسپولیس نسبت مهدی حق تعالی و آریا برزگر را رد کرد و حق را به حق تعالی که مدیر برنامه به حساب می آید و آریا برزگر داد.