پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
قطار لیگ برتر در ایستگاهی دیگر

پرسپولیس به صدر باز می گردد؟

قطار لیگ فوتبال برتر به ایستگاه بیست و یکم رسید.

پرسپولیس که صدر جدول را در اختیار سپاهان قرار داده است در این هفته به دنبال باز پس گرفتن آن است.

پرسپولیس در تهران با تیم قعر جدولی نفت مسجد سلیمان که از هم اکنون یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول محسوب می شود، دیدار خواهد داشت.

نفتی ها رضا عنایتی را به عنوان سرمربی در اختیار دارند که این مربی همیشه برای پرسپولیس درد سر ساز بوده است، اما یحیی گل محمدی بر این اندیشه است تا با چیدمان یک تیم تهاجمی مجددا به صدر جدول باز گردد.

اما سپاهان صدرنشین باید در اراک به میدان برود. آلومینیوم اراک که شاگردان مهدی رحمتی محسوب می شوند، تیم ساده ای نیستند که به راحتی به هر حریفی امتیاز تعارف کنند، خصوصا آنکه رحمتی در خانه و مقابل هواداران خودی از سپاهان پذیرایی خواهد کرد. قطعا زمان این بازی دشواری های زیادی را برای سپاهان فراهم خواهد ساخت.

استقلال به مازندران خواهد رفت تا در برابر تیم قرمز پوش نساجی به میدان برود. از این بازی هرچه بگوییم کم است زیرا شاگردان حمید مطهری با توجه به ارائه فوتبال خاص که در تاکتیک تیمی همراه دارند، اجازه نخواهند تا استقلال لحظات آرامی را طی کند.

گل گهر دیگر تیم مدعی جام در خانه پیکان را ملاقات خواهد کرد، شاگردان امیر قلعه نوعی از هم اکنون سه امتیاز این بازی را در جیب دارند اما تراکتور به آبادان  می رود، تراکتور متحول شده به دنبال کسب پیروزی است، اما بازی مقابل نفت آبادان آنهم در حضور تماشاگران پر جنب و جوش آبادانی خیلی سخت خواهد بود.

هوادار دیگر تیم تهرانی مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که اتفاقا خوب فوتبال بازی می کند. حریف هوادار تیم مس رفسنجان است. تیم مهدی تارتار که ذوب آهن اصفهان باشد، در تدارک روزنه فرار از چالش است. اگر شاگردان تارتار در خانه مقابل مس کرمان تن به شکست دهند، آنگاه بقای این تیم در لیگ به خطر خواهد افتاد.

البته مس کرمان نیز وضعیت بدتری نسبت به ذوب آهن دارد واین تیم از هم اکنون زمزمه سقوط به دسته اول را در گوش شنیده است.

دیدار های هفته بیست و یکم طی سه روز بین دوشنبه - سه شنبه – چهارشنبه پیگیری می شود.

گزارش: اکبر عزیزی