پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

بازار اخبار حاشیه ای فوتبال همچنان داغ است. این اخبار که معمولا در پشت پرده رقم می خورد، شوک جدیدی بر فوتبال وارد می سازد. چند نمونه از آن را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* پس از اتفاقاتی که بین باشگاه فولاد و جواد نکونام رقم خورد، یکی از نمایندگان مجلس از حوزه خوزستان در واکنش به این اتفاق گفت: نکونام رفیق نیمه راه بود که خیلی زود از قطار پیاده شد.

* باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال از نوع نگاه دو گانه فدراسیون و سازمان لیگ به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دست به شکایت گله گذاری برد. دلیل این گله گذاری این است، چرا کلیه تیم ها می توانند به هنگام میزبانی 30 درصد تماشاگر داشته باشند اما استقلال و پرسپولیس 5 درصد.

* اخیرا یک ایرانی به نام نجفی اقدام به خرید مالکیت باشگاه تاتنهام انگلستان را کرده است. بنا به گفته مشتری ایرانی اعلام کرد، خرید باشگاه تاتنهام مراحل پایانی خود را طی می کند و پس از پایان این پروسه شک نکنید که طارمی پیراهن تیم تاتنهام را بر تن خواهد کرد.

* ابراهیم قاسمپور که در زمان ماجدی سرپرست موقت فدراسیون، نقش سخنگوی کمیته فنی را داشت اعلام کرد، اینکه آقای تاج می گوید انتخاب مربی تیم ملی باید در کمیته فنی به بحث و بررسی گذاشته شود از کدام کمیته سخن می گویند: کمیته فنی که فقط یک عضو دارد و آن خود تاج است، نامش کمیته فنی نیست.

* نادر فریاد شیران مربی سابق تیم ملی می گوید: چرا مدیران فدراسیون فوتبال با مردم شفاف سخن نمی گویند؟ این روزها مدام صحبت از کمیته فنی  می شود، آیا امکان دارد اعضای کمیته فنی را معرفی کنند اصلا چیزی به نام کمیته فنی وجوددارد؟

* با توجه به تکذیب استعفای رضا عنایتی از سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان توسط مدیران باشگاه عنایتی در مصاحبه قبل از بازی با پرسپولیس در مقابل اصحاب رسانه اعلام کرد، پس از پایان بازی با پرسپولیس در همین مکان نکات تازه ای را در مورد استعفایم مطرح خواهم کرد.

* رایزنی ها در خصوص انتخاب مربی جدید برای تیم فوتبال فولاد کلید خورد و درحال حاضر نام سه گزینه روی میز مدیران این باشگاه قرار گرفته است. حسین فرکی که سابقه قهرمانی با فولاد را در لیگ دارد، محرم نوید کیا و علیرضا منصوریان.

* حسین فرکی که تنها مربی داخلی است که برای در دست گرفتن سکان تیم ملی برنامه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه داده است، در رابطه با اقدام خود گفت در فوتبال که چندین قهرمانی را با تیم های ملی و باشگاهی همراه دارم به حق خود نرسیده ام، آمده ام که حق فوتبالی ام را بگیرم.

* از ما نشنیده بگیرید، به زودی در سطح مدیریت برخی از باشگاه که بودجه آنها از بدنه دولت تزریق می شود؛ تغییراتی حاصل خواهد شد، در این مورد باشگاه های مرتبط با صنعت خودروسازان به احتمال زیاد مشمول این تغییرات خواهند شد.