پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گلایه از تصمیمات خلق الساعه

شاکر: به بخش خصوصی احترام بگذاریم

تجربیاتی که از تیمداری در لیگ امسال به دست آورده ایم ایجاب می کند که تا پیش از پایان سال تکلیف تیم فصل آینده را روشن کنیم

جواد شاکر مدیر عامل باشگاه فر هنگی ورزشی ایفاسرام اردکان در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بابت مطلب فوق افزود: متاسفانه آسیب دیدگی مجرد سرعتی زن تیم ملی باعث شد که نتوانیم از پلی آف صعود کنیم، اما از عملکرد آقای طلوع کیان سر مربی تیم رضایت داریم و اگر خودشان موافق باشند فصل آینده نیز در خدمت ایشان خواهیم بود می خواهیم تیمی پر قدرت تر در لیگ برتر داشته باشیم.

جواد شاکر در باره شرایط برگزاری لیگ برتر نیز گفت: اول باید از دکتر ترابی رییس سازمان لیگ تشکر کنم که همواره پاسخگو بوده اند و همچنین از دکتر داورزنی و آقای تقوی دبیر فدراسیون ولی خواهش می کنم هر تصمیمی  که در اول فصل اتخاذ می شود را صورت جلسه کنند تا بعداً نا‌چار نشوند که خلق الساعه تصمیم گیری کنند، در سال‌جاری تعطیلی یک‌ماهه لیگ به شدت به تیم که روی روال پیروزی بود آسیب فراوان دید.

از سوی دیگر برگزاری سه مسابقه طول یک هفته به هیچ‌وجه منطقی نبوده و باید یکشنبه، چهار شنبه و یک شنبه را کنار گذاشت و هفته ای یک بازی بر گزار کرد تا میزان آسیب های که به تیم ها و بازیکنان وارد می شود کاهش پیدا کند. در اروپا که وسعت کمی دارد با این شدت مسابقه انجام نمی دهند

مدیرعامل باشگاه ایفاسرام در خاتمه تاکید کرد: سرمایه گذاری بخش های خصوصی مانند ما شهداب، هراز، هورسان، نیان الکتریک، راهیاب، فولاد سیر جان، گیتی پسند باید برای فدراسیون ارزشمند باشد.

هر چه خواستند ما انجام دادیم کفپوش استاندار خریدیم، دنبال ویدیو چک رفتیم ولی سهم ‌ما در پخش تلویزیونی چقدر بوده؟ برای پخش هم باید به تلویزیون پول بدهیم هر مسابقه ای که در سالن فدراسیون برگزار می سود۳۰ میلیون تومان از ما می گیرند، پس چه امتیازی به سرمایه گذاری بخش خصوصی می دهند؟ لطف برای باشگاهها شخصیت قابل شوید.

گفت و گو: جمشید جمیدی