پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

رونالدو و مایک تایسون در عربستان

کریستیانو رونالدو و مایک تایسون در بازی جیک پل در مقابل تامی فیوری با هم می‌نشینند و اسطوره‌های فوتبال و بوکس از مبارزه در عربستان سعودی لذت می‌برند.

کریستیانو رونالدو و مایک تایسون از جمله چهره‌های معروفی هستند که برای جیک پل در مقابل تامی فیوری کنار رینگ نشستند.

پل ستاره یوتیوب روز یکشنبه با برادر تایسون فیوری، قهرمان سنگین وزن جهان در عربستان سعودی گفت و گو کرد، با یک موقعیت پر ستاره که شاهد نشستن چندین چهره مشهور در بین تماشاگران بود. رونالدو، برنده 5 توپ طلا، در میان حاضران بود زیرا او اکنون فوتبال باشگاهی خود را در خاورمیانه برای النصر بازی می کند و این بازیکن 38 ساله به دنبال این بود که به پسرش برخی واقعیت ها را نشان بدهد.

در رینگ آنطور که پل و فیوری در افزایش مبارزه با کینه خود وعده داده بودند انفجاری نبود، اما مسابقه هشت راندی به اندازه کافی سرگرم کننده بود زیرا فیوری با تصمیم دوگانه پیروز شد و افرادی مانند رونالدو و مایک تایسون خوشحال به خانه رفتند.
رونالدو تنها سلبریتی نبود که در مسابقه دیشب پبدا کرده بود، زیرا نام هایی مانند کوین هارت، دوین هنی، تایسون فیوری، دیونتای وایلدر و درک چیسورا نیز در ورزشگاه دیریه آرنا دیده شد. جیپسی کینگ قبلا به شوخی گفته بود که برادرش را در عربستان سعودی رها می کند و در صورت شکست مقابل پل، می تواند مربی شخصی رونالدو شود.

گزارش: هستی رفیعی