پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

منچستر فاتح لیگ انگلیس شد!

منچستریونایتد برای اولین بار در شش سال گذشته جام لیگ را به دست آورد.

منچستریونایتد در فینال یک طرفه لیگ کاپ انگلیس با نتیجه 2-0 نیوکاسل یونایتد را شکست داد و اولین جام خود از سال 2017 را بالای سر برد.

منچستریونایتد با نتیجه 2-0 مقابل نیوکاسل یونایتد را به پایان رساند و قهرمان لیگ کاپ انگلیس شد و به انتظار شش ساله برای کسب جام پایان داد.
یک گل از کاسیمرو هافبک برزیلی یونایتد و یک گل به خودی سون باتمن از نیوکاسل برای هدایت تیم منچستر به خانه در مقابل ورزشگاه مملو از ومبلی دیروز کافی بود.

این پیروزی به این معنی است که اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، تنها 10 ماه پس از استخدام، وقت خود را برای هدایت این باشگاه به مدال نقره تلف نکرده است.
گل اول کازمیرو تا حدودی برخلاف روند بازی بود زیرا تیم قرمزپوش به آرامی شروع کرد، اما تیم او قبل از استراحت کنترل را به دست گرفت زیرا ضربه مارکوس راشفورد به سمت باتمن نگون بخت منحرف شد.
نیوکاسل پس از شروعی مثبت کم رنگ شد، زیرا یونایتد آنها را در فاصله بدو بازوی خود گرفته بود.
فرناندز گفت: دوره شگفت انگیزی بود، اولین جام فصل، اما ما بیشتر می خواهیم، این برای این باشگاه کافی نیست به نتایج بیشتر و مهم تری نیاز داریم زیرا استانداردهای ما ایجاب می کند که بلند پرواز باشیم.
برای من، کسب جام ها مهم بود و در نهایت این کار را انجام دادیم. من راضی هستم اما بیشتر از این های می خواهم من خیلی بیشتر می خواهم.

گزارش: عباس اسماعیلی - منچستر