پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
یک عکس یک نگاه

بیرانوند: نکونام انتخاب خوبی خواهد بود

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس درباره روند انتخاب سرمربی ایران اظهار نظر جالبی کرد بیرانوند گفت: تعجب کردم چرا گل‌محمدی جزو این لیست نبود.

به گزارش پایگاه خبری البرز وزرشی: البته طبیعی بود که نام آقا یحیی نباشد و من این را می‌دانستم، اما به نظر من اتفاق خوبی نبود. شما وقتی از مربی برنامه می‌خواهید، یعنی هیچ برنامه‌ای برای مربی ایرانی ندارید!

با تمام احترامی که برای تاج قائلم اما به نظرم همه این کارها «شو» بود. باید هر چه زودتر سرمربی تیم ملی انتخاب شود. الان تنها تیمی که سرمربی ندارد ما هستیم. ما بیست‌وهفتم اسفند هم اردو داریم. به نظرم باید برای فیفادی مربی موقت انتخاب کنند و پس از آن درباره سرمربی تصمیم‌گیری شود.

بیرانوند راجع به اینکه به نظرش از بین کسانی که باقی مانده‌اند چه کسی می‌تواند سرمربی تیم ملی شود، به ایسنا گفت: تنها کسی که الان انصراف نداده، آقا جواد (نکونام) است. او یک کاپیتان قوی بود و رکورددار بازی ملی در فوتبال ایران است. به نظرم او انتخاب خوبی است در بین کسانی که باقی مانده‌اند. باید تاج امشب تصمیم بگیرد و فردا سرمربی را انتخاب کند تا در این دو هفته بازیکنان دعوت شوند تا آن‌ها از بدن‌هایشان مراقبت کنند و مصدوم نشوند.