پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

پشت پرده فوتبال، همیشه در برگیرنده اخبار خاص است که مخاطبین و یا اهالی فوتبال کمتر آن را به صورت علنی دریافت می کنند که نمونه هایی از آن را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* با توجه به ابهاماتی که در قرارداد رامین رضائیان بازیکن فصل پیش پرسپولیس با این باشگاه ایجاد شده، سازمان بازرسی کشور به این پرونده ورود پیدا کرد تا مشخص شود که دریافتی رضائیان چه مقدار بوده و پرداختی باشگاه پرسپولیس جهت اخذ رضایت نامه از باشگاه قطری چه مقدار است.

* درپی درخواست فدراسیون فوتبال مبنی بر کمک مالی ارزی جهت انتخاب یک مربی خارجی، معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به این نامه گفت، فدراسیون فوتبال جهت هر گونه کمک مالی با وزارت ورزش مکاتبه کند.

* علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در واکنش به مربی آینده تیم ملی به فدراسیون تاج پیشنهاد داد، در این مقطع بهتر است از وجود مربی ایرانی در تیم ملی استفاده شود، در جام ملت های آسیا مربی ایرانی بهترین گزینه خواهد بود.

* مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این خبر که یکی از کاندیداهای مربیگری تیم ملی است، گفت: این خبر از کجا آمده که من از آن اطلاع ندارم. فکر کنم حالا زمان بازی دادن ما رسیده تا تمرکز تیم سپاهان بر هم بریزد.

* باشگاه پرسپولیس مبلغ 500 هزار دلار وام که از یک بانک دریافت کرده، و با آن پیش قرارداد 200 هزار دلاری پیریرا مهاجم برزیلی خودرا پرداخت کرد. البته این باشگاه پیشتر از همین بانک وام  13 میلیاردی دریافت کرده بود.

* افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه به تکه انداختن برخی از مجریان به یحیی گل محمدی گفت: از مدیران صدا و سیما درخواست می شود که بر میزان کنترل گفتاری مجریان بیفزاید، در غیر اینصورت ما هم مجبور خواهیم شد مانند خود آنها در مقام پاسخگویی بر آییم.