پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گفت و گو با کشتی گیر ایرانی صربستان

ارسلان: المپیک رویای واقعی من است

کشتی گیر ایرانی تیم ملی صربستان رویای بزرگ خود را کسب مدال المپیک می داند.

علی ارسلان که از دو سال پیش به عضویت تیم ملی صربستان درآمده است در گفت و گو با البرز ورزشی سال رو به پایان را برای خود فوق العاده می خواند و می گوید: تک مدال صربستان را در اروپا صید کرده ام و در شرایطی که کشتی گیران این کشور در همه اوزان شکست خورده بودند من موفق شده ام روی سکوی قهرمانی قرار بگیرم.

برای سال آینده در مسابقات قهرمانی اروپا که از روز 28 فروردین ماه در کشور کروواسی آغاز می شود در همان وزن خودم کشتی خواهم گرفت در ضمن با توجه به شرایطی که دارم مشکلی برای المپیک 2024 فرانسه ندارم ولی بعد از المپیک تصمیم دارم در وزن 67 کیلوگرم کشتی بگیرم.

البته در این وزن یک صربستانی که قهرمان جهان است نیز مدعی بوده و باید از سد او نیز بگذریم. درحال حاضر در زادگاهم آمل تمرین می کنم و به لطف آقای بهمنی رئیس هیات هیچ دغدغه ای ندارم.

در نظر دارم 15 روز مانده به مسابقات قهرمانی اروپا راهی صربستان شوم تا در آخرین اردو کنار دیگر کشتی گیران صرب باشم. مربی رسمی من آقای حسین حسینی است که با فدراسیون صربستان قرارداد دارد و آقای نیک سیرت نیز به عنوان مترجم کنار من خواهد بود.

علی ارسلان می افزاید: قرارداد رسمی من با فدراسیون کشتی صربستان تا سال 2028 خواهد بود و از امسال سوای فدراسیون و کشتی با وزارت ورزش صربستان نیز قرارداد امضا کرده ام. میزان پرداخت دستمزد و حقوق سالانه نیز بستگی به نوع و رنگ مدال دارد که کسب خواهم کرد.

ارسلان در خاتمه تاکید می کند که تمام رویای وی کسب مقام قهرمانی در المپیک پاریس بوده و برای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

گفت و گو: احمد دباغ