پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

انگاپت در دادگاه فدرال ایتالیا

دادگاه فدرال FIPAV یک تعلیق ۷ روزه برای اروین انگاپت اعمال کرد.

اروین انگاپت توسط دادگاه فدرال FIPAV به ریاست رئیس جمهور Massimo Rosi، به دنبال شکایتی که توسط Dragan Travica ارائه شده است، به مدت 7 روز تعلیق شده است.

Modena Volley بیانیه ای در رابطه با تصمیم دادگاه فدرال FIPAV و تعلیق اروین انگاپت منتشر کرد. این باشگاه در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که اروین نگاپث برای دیدار یکشنبه 5 مارس برابر ورو والی مونزا در لیست تیم نخواهد بود. این محرومیت در نتیجه اقدامات انضباطی انجام شده توسط دادگاه فدرال FIPAV و به دنبال شکایتی است که توسط دراگان تراویکا در سال 2022 ارائه شده است. این محرومیت از 27 فوریه 2023 به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. با این حال، انگاپت برای بازی در نیمه نهایی در دسترس خواهد بود.

نگاپث (بازیکن مودنا والی) توسط دراگان تراویکا، تنظیم کننده سابق پروجا (اکنون در المپیاکوس S.F.P، یونان) به دلیل افترا شکایت کرد، مانند خود لیال، که اکنون برای Gas Sales Bluenergy Piacenza بازی می کند. این دو بازیکن تراویکا را به توهین نژادپرستانه به لیال متهم کرده بودند که باعث می شد بازیکن کوبایی- برزیلی با یک ضربه به او واکنش نشان دهد.

این حرکتی بود که باعث شد لال یک محرومیت 4 جلسه ای را به همراه داشته باشد که بعداً به 2 جلسه کاهش یافت و در واقع کل سری را برای مودنا شرطی کرد که بعداً حذف شد. با این حال، از عبارات نژادپرستانه ادعا شده توسط عضو سابق ایتالیایی مردان، هیچ مدرک یا اثری در زمان اتهام نژادی وی وجود نداشت.

منبع: ورلد آف ولی

مترجم: هستی رفیعی