پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پاکدل دوباره رئیس شد

علیرضا پاکدل امروز پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال که با انتخاب دوباره وی همراه بود در سخنانی تاکید کرد: در ابتدا باید از اعضای مجمع بابت رای اعتمادی که دادند تشکر کنم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، وی افزود: این رای کار وظیفه ما را سخت‌تر از همیشه خواهد کرد اما باید با همدلی و تلاش بیشتر روزهای خوبی را برای هندبال رقم بزنیم.

وی ادامه داد: باید ارتباط بیشتری با خانواده هندبال و نهادهای مرتبط داشته باشم و در مسیر چهارسال آینده نیز نیازمند همراهی بیشتر دوستان هستم.

او با بیان اینکه انتظارات از هندبال بالا رفته، گفت: در سال ۱۴۰۲ بازی‌های آسیایی هانگژو را پیش‌رو داریم که هندبال پیکار سختی با مدعیان دارد و می‌دانیم شرایط آسانی در پیش نیست.

پاکدل در این مجمع، مهدی امینی و میترا نوری را به عنوان کارشناس خبره، مرضیه دهقانی را به عنوان خزانه‌دار، ابوالفضل خوشنویس و سیدحسن افتخاری را به عنوان نماینده هیئت‌های استانی، مریم رضاییان و مهرتاش شامی را نیز به عنوان نماینده باشگاه‌ها به عنوان اعضای هیئت رییسه به مجمع معرفی کرد اما در ادامه ابوالفضل خوشنویس و مهرتاش شاملی انصراف خود را اعلام کردند.