جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه

گشتی در دنیای خبر ها

فرهاد مجیدی قبل از دیدار حساس برابر الاهلی به ستایش از این تیم پرداخت و شاگردان ژاردیم را از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های آسیا دانست.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: اتحاد کلباء در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هجدهم رقابت‌های لیگ امارات، پنج‌شنبه به مصاف الاهلی می‌رود. فرهاد مجیدی قبل از این بازی حساس تیمش گفت: برابر تیمی بازی داریم که در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته است. به نظرم الاهلی از کامل‌ترین تیم‌های لیگ است و در شرایط کنونی یکی از بهترین تیم‌های آسیا است.

* بعد از حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا به دنبال صادر نشدن مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه در سال ۲۰۲۲، AFC کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران را به حالت تعلیق درآورد اما بعد از رایزنی‌های انجام شده، فعالیت این کمیته‌های از سر گرفته شد تا مجددا باشگاه‌های ایرانی بتوانند روند دریافت مجوز حرفه‌ای را از داخل کشور دنبال کنند.

حالا باشگاه‌های ایرانی تا ۱۰ فرودین (۳۰ مارس) فرصت دارند که مدارک خود را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۴ – ۲۰۲۳، بارگذاری کنند. در این میان یکی از باشگاه‌های ایرانی مشکلات فراوانی دارد که با توجه به این مشکلات به نظر می‌رسد موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای نشود.

* محمدرضا ساکت امروز چهارشنبه در مورد انتخاب سرپرست برای تیم فوتبال امید گفت: خبرهای غیرموثق و اشتباهی در این مورد منتشر شده و یک نفر را به جز آقای کاشانی به عنوان سرپرست معرفی کرده اند که واقعیت ندارد و صحبتی در مورد ایشان نشده است.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اصولا تا زمانی که سرمربی تیم انتخاب نشود، سرپرست معرفی نخواهد شد. آقای کاشانی هم مسئولیت دیگری دارند که همچنان در تیم امید خواهند بود.