پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

آنچه که از نظرتان می گذرد به اخبار پشت پرده فوتبال اختصاص دارد که اینگونه اخبار مخاطب خاص خودش را دارد که به چند نمونه از آن اشاره می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* این احتمال وجود دارد که مهدی قائدی به دلیل اظهارات اخیرش در مورد داور، دیدار استقلال با نساجی به کمیته اخلاق احضار شود. وی در پایان این بازی به کنایه گفت: این داور را از کجا پیدا کرده اند، او برای ما ناشناخته بود، باور کنید در قضاوتش اگر و اما دیده می شود.

* یکی از معاونین باشگاه استقلال در یک اظهار نظر عجیب و غریب اعلام کرد، داور ویا کمک داوری که در  لیگ فوتبال فعالیت دارد ، نباید درکلاب هاوس حضور داشته باشد.حرفهای من همراه با مستند است و مدارک خودرا در اختیار رئیس کمیته انضباطی گذاشته ام.

* مدیرعامل باشگاه نساجی در رابطه با پرتاب بطری آب به سوی ساپینتو گفت: وی که به دلیل محرومیت، از جایگاه VIP تیمش را زیر نظر داشت، با رفتارش تحریک هواداران را فراهم می ساخت البته این رفتار نمی تواند پسندیده باشد، اما ببینید چه عواملی باعث گردید تا تماشاگران نساجی تحریک شوند.

* تنها بازیکنی که تا به امروز در مورد هر گونه اتفاقی که در فوتبال رقم خورده واکنش از خود نشان نمی داد یامگا بازیکن تیم استقلال است، اما در پایان بازی استقلال با نساجی او نیز سنت شکنی کرد و گفت: قضاوت حرف دار داور موجب شد تا جایگاه استقلال در جدول دستخوش تغییرات شود.

* محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در یک موضع گیری تند مقابل فدراسیون تاج ایستاد و گفت: اجازه نخواهم داد که فدراسیون فوتبال تیم سپاهان را بازیچه خود قرار داده و باشگاه سپاهان تحت هیچ شرایطی مورایس را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار نخواهد داد.