پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
کشتی جام بین المللی دانکلوف و پتروف- بلغارستان

قیاسی و محبی طلایی شدند!

مسابقات رده بندی و فینال چهار وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.

در وزن 79 کیلوگرم مصطفی قیاسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 13 بر 8 مقابل چابا ویدا از مجارستان پیروز شد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه  10 بر 2 اخسربک گولایف از اسلواکی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قیاسی در این مرحله با نتیجه 6 بر صفر رمضان ساری از ترکیه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر 2 دوین اسکاتزا از آمریکا را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

همچنین در وزن 92 کیلوگرم ارشک محبی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر بوگومیل بونیف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر اولین روسیف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محبی در این مرحله با  نتیجه 7 بر صفر از سد تاتسویا شیرای دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان از ژاپن گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه 6 بر 4 احمد باتایف از بلغارستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

گزارش: احمد دباغ