پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

گشتی در دنیای خبر

گشت و گذار در اخبار روزانه ی ورزش ایران اینبار به رشته های مختلف اختصاص دادیم، همه ی ورزش کشور فوتبال نیست.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

خداحافظی یک بانوی داور

دیروز در هفته پایانی سوپر لیگ فوتسال بانوان و در حین برگزاری مراسم اهدای جوایز تیم‌ها، از لیلا آقاجانلو به خاطر خداحافظی از دنیای قضاوت و داوری تقدیر شد.

فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ضمن اهدای لوح یادبود به آقاجانلو و تقدیر از زحماتش، برای وی در ادامه مسیر زندگی آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارد. چه خوب بود که سایت فدراسیون فوتبال چند سطری در معرفی این بانوی فوتبال قلمی می ساخت. حیف است که افردی عمر خود را در ورزش بگذرانند و ناشناخته باقی بماند.

باز هم دوپینگ

شورای صدور رای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) طالب عرب پور را به دلیل استفاده از ماده مصرفی «ستانوزولول» که از گروه S۱ فهرست مواد و روش‌های ممنوعه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) به شمار می‌رود به مدت ۳ سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم کرد.

نمونه این ورزشکار، آذر ماه در جریان رقابت های لیگ برتر فوتسال گرفته شده است.

برابر قوانین و مقررات ایران نادو، وی مشمول حکم محرومیت ۴ ساله بود که با عنایت به بند ۱-۸-۱۰قوانین و مقررات ایران نادو و پذیرش اولیه تخلف توسط ورزشکار، یک سال از محرومیت وی کاسته شد و به ۳ سال کاهش یافت.

انتخابات بدون رقیب

انتخابات فدراسیون هاکی برای احراز پست ریاست فدراسیون در شرایطی فردا یکشنبه (۱۴ اسفند) در سالن آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که هنوز استعلام نهایی کاندیداهای شرکت کننده از سوی نهادهای نظارتی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.

بهرام قدیمی، ‌هادی شیرزاد، ‌کامران کتال، حسن اباذری، ‌حمیدرضا بخارائی کاشی و رحمت‌الله محمدی ۶ کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون هاکی بودند که از سوی کمیسیون تطبیق مدیریتی و تجدیدنظر وزارت ورزش و جوانان تنها صلاحیت بهرام قدیمی، حسن اباذری و حمیدرضا بخارایی برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.