پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

نکاتی از رونالدو و لیگ فوتبال عربستان

رونالدو و کو در وقت اضافه سه گل به ثمر رساندند و 3-1 پیروز شدند.

برترین ها: تیم رونالدو از ماه سپتامبر تاکنون در لیگ هیچ شکستی نداشته است.

برعکس رقبای الباتین اولین برد خود را در این فصل در لیگ هفته گذشته به ثبت رساندند.

لیگ برتر عربستان؛ النصر کریستیانو رونالدو روز جمعه در ورزشگاه دانشگاه ملک سعود در ریاض در یک بازی پرهیجان در لیگ برتر عربستان سعودی، به پیروزی مقابل تیم انتهای جدولی البطین دست یافت.

یاران رونالدو در پایان 90 دقیقه با نتیجه 0-1 عقب بودند که 12 دقیقه به بازی اضافه شد. اما آنها به سرعت از این فرصت استفاده کردند و سه گل از البطین به ثمر رساندند.

درحالی که رونالدو همچنان روی 8 گل مانده است، عبدالرحمن غریب، محمد الفتیل و محمد ماران بودند که در فاصله 14 دقیقه گلزنی کردند. میزبان هم اکنون با 46 امتیاز با الاتحاد با 44 امتیاز از 19 بازی در رده دوم قرار دارد.
تیم رونالدو از ماه سپتامبر تاکنون در لیگ یک بازی را نباخته است. برعکس رقبای الباتین اولین برد خود را در این فصل در لیگ هفته گذشته به ثبت رساندند. رهبران لیگ به دنبال کسب هر سه امتیاز مقابل میهمان و افزایش برتری در صدر و تحت فشار قرار دادن تیم تعقیب کننده الاتحاد هستند. النصر و البطین پیش از امروز 12 بار در تمامی رقابت ها با یکدیگر دیدار کرده اند. اولی با 9 برد برتری قابل توجهی دارد و دومی موفق شد سه بار پیروز شود. در این فصل میزبان با 39 گل بهترین مهاجم بوده و تیم میهمان با 12 گل کمترین گل را به ثمر رسانده است.

گزارش: هستی رفیعی