پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پیوس: پرسپولیس تا قهرمانی نیاز به حمایت دارد

دو مهمان ویژه با حضورشان در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، شور هیجانی در این جمع ایجاد کرده بود، مهمانان ویژه فرشاد پیوس و کرمانی مقام بودند.

در اینباره با فرشاد پیوس هم کلام شدیم و گفت: تصمیم ناگهانی بود، خواستم در این روزهای حساس در بخش روحیه کمک حال شوم. بچه های تیم هم از این حضور به وجد آمدند. با بازیکنان هم صحبت شدم و کلی در روحیه آنها تاثیر گذاشت.

پیوس ادامه داد: پرسپولیس دو بازی مهم در لیگ برتر پیش رو دارد، بازی اول که چند روز دیگر انجام خواهد شد با تراکتور است. من سابقه کار با این تیم تبریزی دارم، اکنون که مربی اسپانیایی را به خدمت گرفته، تغییراتی را در نوع بازی این تیم شاهد هستیم، فوتبال زنده و رو به جلو و با نشاطی را ارائه می دهد، قطعا برای پرسپولیس بازی سختی خواهد بود، اما می دانیم که هر تیمی مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کند، شاگردان گل محمدی بهترین نتیجه را دریافت خواهند کرد.

پیوس به بازی بعدی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: سپاهان تیم خوبی است، اما پرسپولیس تجربه بازی با این تیم را دارد و در جام حذفی شکست سنگینی گردن آویز این تیم کرد، بی شک تیم اصفهانی از آن باخت برداشت هایی را تجربه کرده است و اینبار برای جبران خواهد آمد، اگر رویه کنونی که تمرکز محسوب می شود در پرسپولیس ادامه یابد، عبور مجدد از سپاهان امکان پذیر خواهد بود.

پیوس در خاتمه گفت: شکست تراکتور و سپاهان راه قهرمانی تیم پرسپولیس را کوتاه خواهد کرد اما لازمه این کار حمایت تیم از سوی باشگاه است. از مدیران باشگاه می خواهم که در این روزهای حساس تمام قد پشت سر تیم باشند و حمایت همه جانبه از بازیکنان صورت گرفته تا سنگ اندازی و یا موانعی موجب توقف این تیم نشود، پرسپولیس پتانسیل قهرمانی را دارد.

گفت و گو: اکبر عزیزی