پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
شایعه در شهر...

آخرین حضور قلعه نویی در لیگ!

تیم استقلال در ادامه مسابقات لیگ به مصاف گل گهر سیرجان می رود و در این میان شایعات بسیار زیادی در مورد سرمربی تیم حریف در این تقابل شنیده می شود.

برخی معتقدند که این بازی برای قلعه نویی اهمیت ویژه ای دارد زیرا این مربی استقلالی آخرین بازی خود را در لیگ این فصل همراه با گل گهر سیرجان طی می کند و پس از این دیدار وی دیگر سرمربی این تیم نیست.

این مربی قرار است از این پس در تیم ملی ایران و روی نیمکت این تیم ینشیند و در ادامه راه ملی پوشان را یاری کند

گویا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال موافق قاطع حضور این مربی روی نیمکت تیم ملی ایران هستند و به ادامه کار تیم ملی با یک مربی داخلی و به خصوص قلعه نویی اصرار دارند.

با اینکه مهدی تاج رئیس فدراسیون همچنان به حضور سرمربی خارجی اصرار دارد و از طرفی با توجه به قیمت دلار و حضور کی روش در تیم ملی قطر وی نیز ناچار شده که رای اکثریت را بپذیرد و به حضور قلعه نویی رضایت دهد.

با توجه به شنیده از فدراسیون اعلام نام قلعه نویی مراحل پایانی خود را طی می کند و با اینکه برخی در فدراسیون رای به حضور جواد نکونام دادند و این مربی نیز از فولاد جدا شده و برخی دلیل این جدایی را حضور وی در تیم ملی می دانند اما با توجه به تجربه قلعه نویی و شروط بسیاری که نکونام دارد عجیب نیست اگر بزودی و پس از بازی با استقلال نام قلعه نویی به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران اعلام شود.

گزارش: سوده رحمانوند