پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

سیدجلال؛ شاید در تیم ملی

دیدارهای لیگ فوتبال برتر تا هفته بیست و سوم ادامه خواهد داشت و سپس لیگ به صورت موقت تعطیل خواهد شد.

بعد از تعطیلی لیگ یک دوره از رقابت های جام حذفی برگزار و سپس فراخوان بازیکنان، جهت برپایی اردوی آمادگی تیم ملی صورت خواهد گرفت.

در فراخوان جدید و تشکیل اردوی آمادگی، از مربی جدید تیم ملی رونمایی خواهد شد.

اینکه مربی جدید تیم ملی از چه کسی خواهد بود هنوز نهایی نشده است، شاید ایرانی و شاید خارجی باشد. فعلا همه چیز به صورت 50-50 است. در فراخوان جدید بازیکنان به تمرینات تیم ملی، اتفاق بزرگی شکل  خواهد گرفت، از ما نشنیده بگیرید اما در فراخوان جدید بسیاری از بازیکنانی که تا به امروز نقش یاران همیشگی را در تیم داشتند و به عبارتی سر قفلی تیم ملی محسوب می شدند، از لیست خارج شده و نسل تازه ای وارد تیم ملی خواهند شد و تفکر کی روشی دیگر در تیم صاحب جایگاه نخواهند بود.

 شنیده ها در خصوص تیم ملی فراوان است، بر اساس اخبار دریافتی این احتمال وجود دارد که اینبار از وجود سیدجلال حسینی به عنوان یکی از دستیاران در تیم ملی استفاده شود، همچنین خبر رسید که در صد استفاده از مربی ایرانی در تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا فراوان است، این اتفاق به خاطر به دلیل حوادث چند روز گذشته است که  درپشت پرده فوتبال رقم خورده و در این میان نام امیر قلعه نوعی بیش از دیگران به گوش می رسد، قلعه نوعی تجربه مربیگری در تیم ملی آن هم از نوع مطلوبش را در کارنامه دارد، وی در دوره ای که در تیم ملی سکان دار بود، فقط یک شکست آنهم در ضربات پنالتی مقابل کره جنوبی به دست آورد تا دستش از به آغوش کشیدن جام قهرمانی در جام ملتهای آسیا کوتاه شود.

 البته مهدی تاج که در سفر به مالزی به سر می برد بر این اندیشه است تا  با رایزنی هایش، مربی خارجی تیم ملی را شناسایی کرده و به اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال معرفی کند.

البته اگر تاج اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا را متقاعد سازد تا دارایی و پول های بلوکه شده فوتبال ایران آزاد شوند، آنگاه تاج پیش از زمان موعود مربی خارجی را معرفی خواهد کرد، در غیر اینصورت از امیر قلعه نوعی به عنوان مربی تیم ملی رونمایی می شود.

گزارش: اکبر عزیزی