پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

اخبار پشت پرده فوتبال نقطه پایان ندارد، جذابیت این اخبار که معمولا به دور از چشم اهالی فوتبال رقم می خورد به گونه ای است که هر روز بر تعداد آن افزوده و سیر صعودی را طی می کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* این احتمال وجود دارد که قبل از پایان سال شاهد یک دربی غیر پیش بینی شده باشیم. این اتفاق بعد از انجام قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص خواهد شد.

* راویان خبر آوردند، یکی از دلایل دو شغله بودن ممبینی دبیر فدراسیون فوتبال که یکی از تازه واردان به فدراسیون فوتبال که اخیرا به عنوان مشاور از تاج حکم گرفته در حال دسیسه چینی است تا خود را به صندلی دبیر کلی برساند.

* با توجه به شرایط مساعد تیم فوتبال پرسپولیس در جدول لیگ برتر، برخی از تلاش ها جهت به چالش کشاندن تیم پرسپولیس فعالیت خود را آ غاز کرده اند. گفته شده است پدیده این فصل لیگ که محمد عمری بازیکن پرسپولیس باشد سرباز است، اما سازمان لیگ آن را رد کرد.

* جواد نکونام که در حال حاضر بدون تیم مانده است، علیه یکی از روزنامه های ورزشی به دادگاه شکایت کرد. دلیل آن بازگو شدن دلایل جدایی نکونام از فولاد است. ظاهرا نوع نگارش این مطلب آقا جواد را به شکایت وا داشت.

* مهدی تاج در یک اظهار نظر شفاف اعلام کرد: با توجه به رفتار نادرست جواد نکونام با باشگاه فولاد، این مربی جوان تحت هیچ شرایطی درافکار ما فدراسیونی جهت نشستن بر روی نیمکت تیم ملی قرار ندارد.