پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
تیم دوم اردکان در لیگ برتر

گل گهر گل کاشت

شب گذشته پرونده مسابقات لیگ یک باشگاه های کشور بسته شد و تیم گل گهر سیرجان با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل چادرملو در صدر ایستاد.

مراسم شایسته ای که فدراسیون والیبال برای توزیع جوایز تدارک دیده بود تیم هایی که روی سکو ایستاده بودند قدر دید.

محمد رضا دامغانی بازیکن و مربی سابق تیم ملی دو سال در لیگ یک دوام آورد تا در نهایت راهی لیگ برتر شد، او می گوید: به لطف حمایت های دکتر اسفندیار پور و معاونت ایشان دکتر عابدیی مشکلی در مسیر تیمداری گل‌گهر وجود نداشت و به نظر می رسد با اقداماتی که شده به احتمال زیاد مدیر عامل محترم کار خانه مهندس تحقیقی گل گهرسوای لیگ برتر یک تیم بومی جوانان در لیگ یک خواهد داشت. تاکید بسیار زیادی وجود دارد که به جوانان سیرجانی بها داده شود.

دامغانی درباره بازیکنان خوب لیگ یک نیز می گوید: پدیده مسابقات بدون تردید محسن زارعی بود که سهم مهمی در قهرمانی تیم داشته است او را سال آینده در سطح اول والیبال ایران خواهید دید و همین الان هم چند پیشنهاد عالی دارد، از تیم های خوب این دوره رازین پلیمر بود که بسیار خوب بازی کرد و در تیم سپاهان اصفهان نیز یک مربی خوب خارجی سرمایه گذاری مطلوبی برای جوانان مستعد اصفهان انجام داده است ضمن اینکه چادرملو اردکان هم به احتمال زیاد با توپ پر سرمایه گذاری کلان وارد لیگ برتر خواهد شد.

سرمربی تیم قهرمان لیگ در خاتمه از شهرام رادفر (مدیر تیم) دکتر محمودی، دکتر هادی قاسمی مربی بدن سازو فیزیوتراپ تیم حمید همراهی به نیکی یاد کرد همکارانی شفیق و دلسوز برای تیم گل گهر بودند.

کامران یعقوبی سرمربی تیم چادرملو نیز از تیمداری قوی باشگاه چادرملو برای فصل آینده گفته و می افزاید: نتایج تیم چادرملو در لیگ یک و راهیابی به لیگ برتر بازتاب بسیار خوبی در سطح شهر اردکان دارد و دکتر عطایی مدیرعامل باشگاه نیز در نظر دارد یک تیم درخور نام چادرملو روانه لیگ برتر سازد.

ایشان سالنی 6000 نفره در اردکان احداث کرده است که مدرن ترین سالن والیبال در کشور است و هم اکنون مراحل کفپوش استاندارد شروع شده است. ولی اینکه من در خدمت چادرملو باشم یا نباشم هنوز صحبتی نکرده ایم.

یعقوبی از سینا نیکپور، موسی سخایی و محسن زارعی به عنوان پدیده های لیگ دست یک باشگاه های کشور نامبرده است.

گزارش: جمشید حمیدی