پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

گل محمدی: عبور از تراکتور و سپاهان، به منزله قهرمانی است

تا ساعاتی دیگر دیدار حساس پرسپولیس با تراکتور در تبریز برگزار خواهد شد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس قبل از حرکت کاروان تیم پرسپولیس به سمت ورزشگاه بازیکنان تیمش را فراخواند تا آخرین نکات  این بازی را یادآور شود.

گل محمدی در آخرین صحبت های پیش از بازی به بازیکنان خود گفت: اهمیت این بازی در حد فینال است، خون و دل فراوان خورده ایم تا امروز در مکانی از جدول قرار گرفتیم که هواداران از شما انتظاردارند و داشتند.

بازی با تراکتور فقط یک مسابقه نیست، یک بازی حیاتی و سرنوشت ساز است. نتیجه این دیدار به سرنوشت بازی هفته آینده که مقابل سپاهان خواهیم داشت ارتباط مستقیم دارد، عبور از این دو میدان سخت، قهرمانی پرسپولیس را در لیگ رقم خواهد زد، بنابراین امروز باید کاملا جدی دیده شویم، به گونه ای بجنگید که هیچ عواملی قدرت بازدارنده شما را نداشته باشد.

شک ندارم که شما می توانید پیام آور شادی برای هوادارانتان باشید، تحت هیچ شرایطی تمرکز خود را از دست ندهید، حتی اگر قصد بر هم زدن تمرکز شما را داشتند، خونسردی را حفظ کرده و راحت از کنار حوادث ساختگی عبور کنید. این یکی از برگ های موفقیت آمیز ما در بازی امروز به حساب خواهد آمد. اراده شما می تواند نتیجه دلخواه را رقم بزند، همانطوری که در جام حذفی و در اصفهان و مقابل سپاهان خواستید و آن پیروزی تاریخی به دست آمد.

گزارش: اکبر عزیزی